Spektakularny mural Moliera2.com o powierzchni 600 m2 zrealizowany w centrum Poznania

2021-10-27 | 12:00

W październiku 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował nowy, artystyczny mural zrealizowany dla Moliera2.com.

W bezpośrednim sąsiedztwie poznańskiego Starego Rynku, przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary, zaprezentowany został mural luksusowego sklepu internetowego Moliera2.com. Wielkoformatowe malowidło o powierzchni blisko 600 m2 zostało w 100% namalowane ręcznie. Prace nad nim trwały blisko 100 godzin. Dodatkowo mural wykonano nieszkodliwą dla środowiska farbą wodną o niskim stężeniu LZO. Został on zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką. Jej twórczość – jak sama mówi – charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia. Ta estetyka doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów.

Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom

– mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Synergia działań OOH z branżą produktów luksusowych jest wysoce efektywna. Braughman Group Media  jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającym w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony lub farby ekologiczne.

 

Tagi: Kampanie marketingowe Moliera2.com Braughman Group Media Katarzyna Bogucka
Oceń artykuł:

Źródło: Braughman Group Media

Zobacz także

Spektakularny mural Moliera2.com o powierzchni 600 m2 zrealizowany w centrum Poznania

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.