W Blue City otwarto salon marki House. To pierwszy sklep z portfela LPP w tym centrum handlowym.
House inspiruje do odnalezienia własnego stylu, proponując odważne zestawienia i wyraziste dodatki. Klientami marki są nie tylko ludzie młodzi wiekiem, ale także duchem, którzy w ubiorze cenią sobie swobodę i luz. W swoich kolekcjach marka nawiązuje do sztuki, popkultury i trendów w mediach społecznościowych, a inspiracje czerpie ze stylu wielkomiejskiej ulicy.
Nowoczesny i stylowy salon House w Blue City ma powierzchnię ponad 600 m2 i znajduje się na poziomie 0 w sąsiedztwie salonów H&M oraz W. Kruk. To pierwsza marka z portfolio spółki LPP, która ma sklep w Blue City.
- Cieszymy się, że spółka LPP otwiera najnowszy salon House właśnie u nas. Decydując się na obecność House w Blue City, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy wielokrotnie sygnalizowali nam, że brakuje im sklepu tej sieci
– mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Po odmrożeniu działalności sklepów w centrach handlowych, w Blue City swoje lokale otworzyła większość z dotychczasowych najemców. Centrum od początku pandemii zapowiadało elastyczność i chęć wypracowania ze swoimi parterami biznesowymi rozwiązań dotyczących współpracy.
Z tygodnia na tydzień rośnie również liczba klientów Blue City, które słynie z unikatowych najemców. To tu znajduje się np. jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc.