Szkolenie online: Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

2021-03-01 | 09:30

22 kwietnia odbędzie się szkolenie online "Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?". Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. „pop-up stores”, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?

  • menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi, właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych,
  • decydenci w centrach handlowych, zainteresowani nowymi najemcami i wzrostem liczby odwiedzających,
  • przedstawiciele firm, które mogą zainteresować sklepy tymczasowe swoją ofertą, np. w zakresie usług marketingowych (w tym eventowych), wyposażenia sklepów (też zabudowy stoisk), najmu (m.in. biurowce, dworce kolejowe, hotele itp.).

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:

  • zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów, obniżysz koszty i ryzyko handlowe, korzystając z efektywnego, szybko rozwijającego się kanału sprzedaży,
  • zyskasz większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie, jak i po pandemii, poszerzając sprzedaż wielokanałową o sklepy tymczasowe, które szczególnie teraz świetnie uzupełniają sprzedaż stacjonarną i e-commerce,
  • poszerzysz swoje możliwości bezpiecznego testowania pomysłów na nowe: lokalizacje, działania marketingowe, rozwiązania w zakresie zarządzania, visual merchandisingu i obsługi klienta,
  • odkryjesz tajemnice sukcesu najlepszych „pop-up stores” na świecie, by zyskać inspiracje do realizacji własnych pomysłów w kraju i na rynkach zagranicznych,
  • poznasz tych, którzy pomogą Ci w rozpoczęciu i w rozwijaniu interesującego i dochodowego biznesu.

Program:

  • 10:00–10:15 - Powitanie uczestników, wprowadzenie do szkolenia
  • 10:15–11:30 - Jak dzięki sklepom pop-up osiągniesz swoje cele biznesowe?
  • 11:30–11:45 - Przerwa kawowa
  • 11:45–13:00 - W jak sposób zyskasz najlepszą lokalizację dla swojego sklepu tymczasowego? Jak skutecznie zaprosisz klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
  • 13:00–13:45 - Przerwa na lunch
  • 13:45–14:45 - Jak wykorzystasz najnowsze technologie i narzędzia visual merchandisingu, marketingu sensorycznego i event marketingu, by stworzyć atmosferę sprzyjającą zakupom?
  • 14:45–15:45 - Jak zapewnisz klientom najwyższą jakość obsługi i zyskasz ich lojalność?
  • 15:45–16:00 - Podsumowanie szkolenia


Szkolenie prowadzi: Jerzy Osika, ekspert ds. „pop-up stores”, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu.

Pomysłodawca i realizator autorskiego szkolenia „Pop-up Forum”, które od 2015 roku dostarcza najnowszej wiedzy o wykorzystaniu sklepów tymczasowych do realizacji celów sprzedażowych i marketingowych.

Prowadzi także szkolenia z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu, marketingu wystawienniczego, zarządzania, motywacji i trendów konsumenckich.

Członek jury renomowanych konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku, Diament Meblarstwa) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah, Arabia Saudyjska).

Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.

Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, misji handlowych i konferencji).

Wydawca i redaktor naczelny fachowych portali adresowanych do handlu z branży mody (Fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (Ambiente.info.pl). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe.

Właściciel i prezes firmy Promedia, która dostarcza firmom wiedzy organizując szkolenia i konferencje oraz wydając media branżowe. Promedia jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, posiada certyfikat jakości usług szkoleniowo-doradczych SUS 2.0 i jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dzięki czemu może realizować usługi z dofinansowaniem.

Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.

Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Zgłoś swój udział korzystając z formularza (https://jerzyosika.com/szkolenia/pop-up-forum/) lub przesyłając e-maila na adres: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Tagi: Jerzy Osika Promedia
Oceń artykuł:

Źródło: Promedia

Szkolenie online: Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.