Do grona najemców Galerii Grodovej, której właścicielem jest firma Napollo, dołączyła marka Top Secret. Zajmie powierzchnię blisko 120 mkw. na parterze centrum. Otwarcie salonu zaplanowane jest na przełom listopada i grudnia tego roku.
Galeria Grodova, uruchomiona pod koniec 2016 r., znajduje się w samym centrum Grodziska Mazowieckiego. Z powodzeniem działają w niej salony takich marek jak m.in. Stokrotka, RTV EURO AGD, Cosmedica, Rossmann, Smyk, Empik, Martes Sport, Pepco, Diverse, Medicine Everyday Therapy, Quiosque, 50 Style.
Ofertę odzieżową galerii wzbogaci marka Top Secret, której kolekcje skierowane są do ludzi aktywnych, nowoczesnych, traktujących ubiór jako sposób wyrażenia własnej osobowości. Marka obecna jest na polskim rynku od ponad 20 lat i jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych, oferujących komplementarne kolekcje ubrań i dodatków tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym. Cztery razy do roku: jesienią, zimą, wiosną i latem Top Secret oferuje kompletne linie ubrań, akcesoriów i dodatków w podziale na dwie linie City i Casual, od stylu bardziej formalnego po swobodny oraz kolekcję męską. Linie fashion collection są odpowiedzią na nowości, kierowane do najbardziej wymagających klientów.
- Ściśle centralna lokalizacja Galerii Grodovej sprawia, że jest to doskonała destynacja zarówno na zakupy codzienne, jak i modowe, incydentalne oraz specjalistyczne zarówno dla klienta pieszego jak i zmotoryzowanego
- mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w NAPOLLO.
- W kompaktowej i bardzo dobrze zorganizowanej przestrzeni galerii, której powierzchnia całkowita wynosi 9 tys. mkw., znalazły się marki reprezentujące najważniejsze kategorie zakupowe, od artykułów spożywczych, z kategorii zdrowie i uroda, multimedia, elektronika, sport, hobby po modę z różnych segmentów oraz przydatne usługi. Dodatkowym udogodnieniem jest parking podziemny, bezpośrednio skomunikowany z dwoma poziomami handlowymi - dodaje Dorota Beltrani.