Sieć Jawa to koncept drogeryjny stworzony z myślą o klientkach, które poszukują nie tylko atrakcyjnych cen ale i szerokiej oferty asortymentowej oraz profesjonalnego doradztwa w miejscu sprzedaży. W Drogeriach Jawa można znaleźć wiele kategorii produktów drogeryjnych, począwszy od kosmetyków i akcesoriów do makijażu poprzez kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i paznokci, artykuły higieniczne, chemię gospodarczą oraz artykuły dla dzieci.
Sieć handlowa istnieje 7 lat na rynku i posiada 66 drogerii własnych. Do końca roku planuje otwarcie jeszcze dwóch sklepów. Natomiast ostatecznie w roku 2022 ma mieć 100 sklepów w całej Polsce. Wydaje również gazetkę online oraz posiada aplikację mobilną - klub Moja Jawa.
Właścicielem sieci jest Jawa Radliński Szymanek Spółka Jawna z Warszawy.