Dzięki otwarciom nowych punktów, powierzchnia handlowa sieci zwiększyła się łącznie o 7200 mkw. z czego prawie 4400 mkw. stanowią sale sprzedaży, a 2800 mkw. to przestrzeń przeznaczona pod zewnętrzne ogrody. Każdy ze sklepów oferuje ponad 20 000 artykułów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie oraz ogród. Od pierwszych dni funkcjonowania klienci mogą także dokonywać zakupów drogą internetową. Zyskują także dostęp do promocji oraz akcji handlowych realizowanych cyklicznie przez centralę zakupową sieci we współpracy z właścicielami sklepów.
Sklep w Łowiczu poprowadzony jest przez nowego franczyzobiorcę, z kolei placówki w Płońsku i Zdzieszowicach to kolejne supermarkety przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą skalować swój biznes w ramach sieci Bricomarché.
– Dla sieci Bricomarché pierwszy kwartał tego roku to czas intensywnego rozwoju. Zgodnie z założeniami otwieramy kolejne punkty sprzedaży, wzmacniając tym samym pozycję na polskim rynku W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, które działały do tej pory jako placówki rodzinne, zrzeszone pod szyldem innych operatorów. Jest to przykład równolegle realizowanej ekspansji sieci w formule przyłączeń, w ramach której Bricomarché i Grupa Muszkieterów zapewniają swoim partnerem kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę
Bricomarché w Łowiczu:
• adres sklepu: Łowicz, ul. Ułańska 12,
• powierzchnia sali sprzedaży: 1234 mkw.,
• powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1004 mkw.
Bricomarché w Płońsku:
• adres sklepu: Płońsk, ul. Rzemieślnicza 6,
• powierzchnia sali sprzedaży: 2136 mkw.,
• powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1050 mkw.
Bricomarché w Zdzieszowicach:
• adres sklepu: Zdzieszowice, ul. Nowa 9,
• powierzchnia sali sprzedaży: 1000 mkw.,
• powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 800 mkw.