Ninja Warrior to światowy fenomen, który narodził się 22 lata temu w Japonii. Uczestnicy programu muszą przejść wyjątkowy tor przeszkód. Aby go pokonać, nie wystarczy siła mięśni. To także sprawdzian wytrzymałości, odwagi i hartu ducha. Tor waży ok. 500 ton, ma 150 metrów długości i tworzą go różnego rodzaju kratownice, metalowe konstrukcje czy łańcuchy. Został wybudowany na niemal 5 tysiącach metrów kwadratowych w hali Areny Gliwice. Po 31 sezonach emitowanych w 19 krajach tylko 9 śmiałków ma prawo nazywać się prawdziwymi Wojownikami Ninja.
W 6. edycji programu uczestników zagrzewa do walki marka Under Armour, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest OTCF S.A. Under Armour wraz z Biurem Reklamy Polsat Media przygotował dla uczestników Ninja Warrior Polska specjalną strefę rozgrzewki, która pomaga w przygotowaniach do wejścia na tor. Dodatkowo wojownicy otrzymują stroje treningowe na czas trwania programu. Celem obecności marki Under Armour we flagowym programie telewizji Polsat jest podkreślenie jej sportowej misji – Under Armour makes you better. Marka została stworzona przez sportowca dla sportowców. Kevin Plank (założyciel UA) chciał stworzyć produkty, które znacząco pomogą w treningu i pozwolą skupić się jedynie na osiągnięciu celu.
Uczestnicy programu Ninja Warrior Polska, którzy zdecydowali się zmierzyć z najbardziej ekstremalnym torem w historii telewizji, mają za sobą często lata tytanicznej pracy, a udział w sportowym show to dla nich życiowy sprawdzian. Są skupieni, wytrwale dążą do celu, chcą osiągnąć jak najwięcej. Na torze każdy ruch ma znaczenie – tak jak odpowiednie przygotowanie tuż przed startem. Postanowiliśmy wesprzeć uczestników programu właśnie na tym etapie, zapewniając im najlepszą przestrzeń i poczucie komfortu tuż przed wyjściem na tor. Zaopatrujemy zawodników w odzież, która pozwala im w pełni skoncentrować się na treningu oraz osiągnięciu sportowego celu - mówi Paulina Poradzisz-Wiktorska, Brand Manager Under Armour Polska.
Wyjątkowo zaprojektowana, z zastosowaniem innowacyjnych technologii, aby użytkownik mógł w pełni skupić się na treningu – taką właśnie odzież tworzy marka sportowa Under Armour. Zaczęło się od koszulki o intrygującej nazwie #0037, która zrewolucjonizowała świat odzieży sportowej. Kluczem do sukcesu była tkanina odprowadzająca wilgoć i wspomagająca regulację temperatury. Śladem Under Armour poszli inni giganci w branży.
Obecnie marka Under Armour nie ogranicza się już wyłącznie do projektowania i produkcji kultowych koszulek dla sportowców – w jej ofercie znajduje się szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do wielu dyscyplin. Oprócz kolekcji treningowej, Under Armour w ostatnim czasie bardzo dynamicznie rozwija ofertę m.in. dla biegaczy, koszykarzy, a nawet golfistów. Najwyższa jakość, maksymalny komfort i długowieczność to główne cechy produktów tej marki - podkreśla Jakub Łętocha, Lead Category Manager Under Armour Polska.
Emisja programu Ninja Warrior Polska 6, w którym można bliżej poznać markę Under Armour, odbywa się we wtorki o godz. 20:05 na antenie telewizji Polsat. Koncept idei pozycjonującej markę w programie powstał we współpracy z agencją Value Media (Group One) odpowiedzialną za wsparcie biznesowe marki na polskim rynku oraz z Biurem Reklamy Polsat Media.