Wielowymiarowe wsparcie sprzedaży - ASM Sales Force Agency dołącza do projektu SMM 2020

2019-09-09 | 10:00

ASM SFA świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży w polskich i zagranicznych sieciach handlowych. Specjalizuje się w outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, field marketingu oraz badaniach marketingowych. Firma obecna będzie w branżowym projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2020 r.

O spółce:
ASM SFA tworzy zespół około 20 000 pracowników terenowych w ponad 14 000 lokalizacji na terenie całej Polski. Doskonała znajomość rynku umożliwia doświadczonym ekspertom ASM SFA profesjonalne wsparcie sprzedaży niezależnie od branży. Oferta kompleksowych rozwiązań bazuje na autorskim, mobilnym systemie zarządzania projektami z pełnym raportowaniem online.

Wachlarz usług ASM SFA obejmuje m.in. merchandising, outsourcing sił sprzedażowych oraz leasing pracowniczy, promocję sprzedaży i doradztwo, organizację eventów, badania półki, działania Mystery Shopper, produkcję i montaże, magazynowanie i logistykę. Ze wsparcia ASM SFA korzysta już ponad 600 Klientów, w tym międzynarodowe koncerny jak Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, Hortex, L’oreal, Velvet Care, Mondelez, Lorenze Bahlsen, Brown Forman, Canon, Sesderma, Tchibo, Bacardi, Mowi, Butcher’s i in. oraz lokalni producenci.

Innowacyjny system autorski:
Intensywny proces digitalizacji współczesnego świata determinuje konieczność wdrażania nowych technologii praktycznie w każdej dziedzinie życia. Zespół specjalistów ASM SFA nieustannie pracuje nad innowacyjnymi rozwiązaniami zwiększającymi efektywność realizacji projektów, co przekłada się na znaczący wzrost wyników sprzedażowych Klientów. Wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji (AI) specjaliści z ASM SFA opracowali autorskie narzędzie do raportowania. Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologii system reaguje na nietypowe wyniki, posiada funkcję wyrywkowej kontroli lokalizacji GPS wykonawcy zlecenia, funkcjonalny dashboard z możliwością generowania gotowych raportów, podgląd wizyt w trybie LIVE oraz system alertowy. Program jest w stanie skrócić czas realizacji projektu aż o ⅓.

Tagi: ASM Sales Force Agency SMM 2020
Oceń artykuł:

Źródło: ASM

Zobacz także

Wielowymiarowe wsparcie sprzedaży - ASM Sales Force Agency dołącza do projektu SMM 2020

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.