ASM SFA świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży w polskich i zagranicznych sieciach handlowych. Specjalizuje się w outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, field marketingu oraz badaniach marketingowych. Firma obecna będzie w branżowym projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2020 r.
O spółce:
ASM SFA tworzy zespół około 20 000 pracowników terenowych w ponad 14 000 lokalizacji na terenie całej Polski. Doskonała znajomość rynku umożliwia doświadczonym ekspertom ASM SFA profesjonalne wsparcie sprzedaży niezależnie od branży. Oferta kompleksowych rozwiązań bazuje na autorskim, mobilnym systemie zarządzania projektami z pełnym raportowaniem online.
Wachlarz usług ASM SFA obejmuje m.in. merchandising, outsourcing sił sprzedażowych oraz leasing pracowniczy, promocję sprzedaży i doradztwo, organizację eventów, badania półki, działania Mystery Shopper, produkcję i montaże, magazynowanie i logistykę. Ze wsparcia ASM SFA korzysta już ponad 600 Klientów, w tym międzynarodowe koncerny jak Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, Hortex, L’oreal, Velvet Care, Mondelez, Lorenze Bahlsen, Brown Forman, Canon, Sesderma, Tchibo, Bacardi, Mowi, Butcher’s i in. oraz lokalni producenci.
Innowacyjny system autorski:
Intensywny proces digitalizacji współczesnego świata determinuje konieczność wdrażania nowych technologii praktycznie w każdej dziedzinie życia. Zespół specjalistów ASM SFA nieustannie pracuje nad innowacyjnymi rozwiązaniami zwiększającymi efektywność realizacji projektów, co przekłada się na znaczący wzrost wyników sprzedażowych Klientów. Wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji (AI) specjaliści z ASM SFA opracowali autorskie narzędzie do raportowania. Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologii system reaguje na nietypowe wyniki, posiada funkcję wyrywkowej kontroli lokalizacji GPS wykonawcy zlecenia, funkcjonalny dashboard z możliwością generowania gotowych raportów, podgląd wizyt w trybie LIVE oraz system alertowy. Program jest w stanie skrócić czas realizacji projektu aż o ⅓.