Po Delikatesach Bomi Smak Tradycji oraz markach Grey Wolf, Gatta i Lara Fabio, Triumph, umowę najmu w Galerii Madison przedłużyła także firma WITTCHEN, lider na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej. W firmowym salonie o powierzchni 50 mkw., firma oferuje bogaty wybór produktów wykonywanych w tradycyjnej technologii hand made m.in.: torebek, walizek, galanterii skórzanej, a także obuwia, odzieży i dodatków. Przedłużenie umowy najmu to wynik rekomercjalizacji, jaką obecnie przechodzi galeria Madison.
-
WITTCHEN to kolejna marka, która zdecydowała się na przedłużenie wygasającej umowy najmu, a już niebawem planujemy podpisanie aneksów umów z następnymi najemcami. Cieszymy się, że sieci handlowe, z którymi pracowaliśmy dotychczas, doceniają walory naszego obiektu i zdecydowali się na ciągłość współpracy. Dodatkowo liczymy, że dzięki modernizacji, którą nasz obiekt przechodzi od początku 2013 r., galeria zyska nowe oblicze, które jeszcze bardziej zadowoli naszych najemców – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.
Wysokiej jakości produkty WITTCHEN są cenione za elegancki styl i doskonałe wykończenie zwłaszcza przez zamożnych klientów ze Skandynawii licznie odwiedzających Madisona. Intensywna kampania reklamowa w magazynach pokładowych linii lotniczych i promów, którymi podróżują turyści z ościennych krajów oraz współpraca z gdańskimi hotelami zaowocowała wyjątkowo liczną w tym roku grupą klientów ze Szwecji, Norwegii, Finlandii oraz Rosji i Niemiec.
-
Galeria Madison w Gdańsku jest dla nas ważną lokalizacją – z punktu widzenia biznesowego – zależy nam na rozwijaniu sieci naszych salonów w obrębie Trójmiasta. Pozycja naszej marki jest silna i stabilna, a wyniki finansowe zadowalające. Naturalną konsekwencją była zatem decyzja o przedłużeniu umowy najmu – komentuje Aldona Klimek-Kozak, młodszy specjalista ds. marketingu, WITTCHEN S.A.
Tagi: