Założona w 1996 roku marka Intimissimi podbiła rynek bieliźniany dzięki swoim wyjątkowym atrybutom, takim jak zmysłowy styl oraz urok, co w krótkim okresie czasu pozwoliło marce zająć pozycję lidera w tym sektorze. Już wkrótce salon otworzy się dla klientek w rzeszowskim centrum handlowym.
Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania i pragnienia każdej kobiety.
Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej.
Przepisem na sukces marki jest modny produkt oferowany w korzystnym stosunku jakości do ceny. Obecnie marka liczy ponad 1 390 sklepów obecnych w ponad 38 krajach na świecie.
Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe w Polsce południowo-wschodniej. W sposób kompleksowy łączy w sobie funkcję handlową, rozrywkową i kulturalną. Powierzchnia Centrum to ponad 56 000 m kw (GLA), na której klienci mogą znaleźć 250 sklepów największych i najpopularniejszych marek, m.in. Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, H&M, New Yorker, Cubus, Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay, Nike, Adidas, Reebok, Pandora, Apart, W.Kruk, Sephora, Super-Pharm, Piotr i Paweł, Empik, Media Expert, a także jedyne w Polsce południowo-wschodniej: TK Maxx, Mango, Liu Jo, Guess, Marella, Eva Minge Concept Store, Lacoste, Intersport, SportsDirect czy Toys”R”Us. W skład kompleksu wchodzi również hotel Hilton Garden Inn, Centrum Medyczne Lux Med oraz Multikino.
Sercem Millenium Hall jest skwer z fontanną multimedialną, na którym w sezonie wiosenno-letnim znajduje się strefa relaksu i rozrywki, w zimie natomiast funkcjonuje lodowisko.
Millenium Hall chętnie angażuje się w życie społeczne, wspierając inicjatywy edukacyjne i akcje charytatywne.