Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do 36. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą.
Kampanię #wyszukany promuje spot reklamowy, ukazujący młodych ludzi, których radość, witalność i różnorodność jest odzwierciedlona w ciekawych stylizacjach jakie noszą. Spot w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, historie dzieci i dorosłych.
W ramach kampanii Klienci sklepów VIVE Profit mogą odnaleźć w sieci nie tylko wiele modowych perełek, ale również wyjątkowe eko torby, ukrywane wraz z początkiem nowego cyklu w każdym sklepie marki. Osoba, która ją znajdzie otrzyma 50 zł na zakupy w sieci i może zatrzymać torbę. Akcja obowiązuje od 01.10.2020 roku od godziny otwarcia danego sklepu VIVE Profit do 30.11.2020 roku. Regulamin akcji promocyjnej: http://bit.ly/regulaminwyszukany
Akcję #wyszukany wzmacnia konkurs. Zachęca on Klientów do tworzenia stylizacji z odzieży, której dano drugie życie i pokazania ich w kanale Facebook i Instagram oznaczonych hasztagami #wyszukany oraz #viveprofitpaździernik. Autorzy 3. najbardziej kreatywnych stylizacji, zostaną nagrodzeni voucherem o wartości 300, 100 lub 50 zł na zakupy w sieci sklepów VIVE Profit! Konkurs trwa dwa miesiące, a zgłoszenia można publikować do 27.11.2020 do godziny 15:00
Regulamin konkursowy: http://bit.ly/Regulamin-Wyszukany
Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu VIVE Group.
Kampania #wyszukany to kolejna odsłona działań promujących nurt slowfashion. Marketing Grupy VIVE od lat zaskakuje rynek ciekawymi działaniami wizerunkowymi i nowatorskim podejściem marki VIVE Profit, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanie w segmencie odzieży używanej. Zespół marketingu VIVE Group był autorem:
• kampanii „Każde ubranie ma swoją historię” (w jej trzech odsłonach firma zaprosiła do współpracy Karola Bieleckiego zawodnika klubu VIVE Kielce oraz Tomasza Jacykowa polskiego stylistę i krytyka modowego),
• nurtu Textile Upcycling, w ramach którego zrealizowane zostały projekty Transplantacja, Adaptacja, Re:Aktywacja i Bow Re:Tied (z udziałem projektanta mody Mariusza Przybylskiego, WWF Polska oraz zawodników klubu VIVE Kielce) oraz
• kampanii „Mistrzowskie okazje”, w której gwiazdy najbardziej utytułowanego klubu piłki ręcznej w Polsce - Arciom Karalok, Uladzislau Kulesh oraz Mateusz Kornecki – w nagranych w ramach kampanii filmach połączyli przyjemne z pożytecznym edukując i bawiąc.