Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.
NEONET to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i aktywnie działających sieci z elektroniką domową w Polsce. W jej skład wchodzi niemal trzysta sklepów stacjonarnych oraz dynamicznie rozwijające się sklepy internetowe neonet.pl i neo24.pl, z których korzystają miliony użytkowników miesięcznie. Popularność platformy neonet.pl wśród konsumentów potwierdza także przyznana w listopadzie główna nagroda Ceneo w kategorii Zaufany Sklep 2020.
NEONET w maju bieżącego roku rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas m.in. znana modelka – Joanna Krupa, wybitny szef kuchni – Michel Moran, a także popularny prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji podkreśla wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, jest gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.
W kolejnej odsłonie działań reklamowych, sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez Klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji, marka pokazuje jak łatwe mogą być zakupy elektroniki domowej. Działania w ramach aktualnej kampanii, to już kolejny etap tworzenia przez NEONET wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej dla Klientów w tym segmencie.
Poszukując sprzętów domowego użytku, często dążymy do znalezienia niezawodnych rozwiązań, które od razu sprawdzą się w warunkach naszego życia codziennego. To właśnie staraliśmy się uchwycić w nowej reklamie NEONET, przy okazji zachowując humorystyczny ton i pokazując dobre zrozumienie potrzeb kupujących
– komentuje Zygmunt Chajzer.
Wizerunek nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.
Cieszymy się, że nasza kampania wizerunkowo-produktowa nie zwalnia tempa i możemy przedstawić światu kolejnego ambasadora marki NEONET. To efekt sukcesywnego rozwijania naszej głównej platformy komunikacyjnej wokół hasła: „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Jej kreatywnym dopełnieniem jest udział w nowym spocie Zbigniewa Chajzera. Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta. Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach NEONET każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje
– podkreśla Tomasz Siedlecki, Dyrektor w NEONET.
Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.