Jakie eventy cieszą się największym powodzeniem wśród klientów Renomy?
- Wszystkie imprezy, które organizujemy w Renomie, przyciągają widzów. Dzieje się tak dlatego, że przed podjęciem decyzji o ich organizacji staramy się dokonywać właściwego wyboru tematyki oraz przygotowujemy dużo atrakcji zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Udają się nam więc nie tylko imprezy dla maluchów – huczne obchody Dni Dziecka czy też wakacyjne eventy z udziałem animatorów, ale także wystawy motorów czy aut. Sporo osób przychodzi do Renomy po to, by obejrzeć również prace artystów reprezentujących kulturę wysoką. Stało się tradycją, że zapraszamy do współpracy znanych plastyków, jak choćby Karola Radziszewskiego, Jarosława Flicińskiego, Monikę Sosnowską czy Maurycego Gomulickiego. Udostępniając im przestrzeń domu handlowego dajemy naszym klientom możliwość obcowania ze sztuką współczesną. Gościmy również osobowości teatru światowego czy artystów z zagranicy. Wernisaże wystaw oraz spektakle dostępne dla wszystkich przyciągają rzesze zwolenników tego rodzaju aktywności kulturalnej.
Jakie zainteresowanie akcjami jest w okresie wakacyjnym?
- Ogromne! Sporo osób zostaje w mieście i to dla nich przygotowujemy wiele atrakcji, m. in. kino letnie na dachu Renomy. Od początku sierpnia rusza szkoła salsy Jose Torresa i w każdy poniedziałek będziemy uczyć wszystkich za darmo tego pięknego tańca. Na zakończenie Jose Torres szykuje fantastyczny finał taneczny. Sierpień to także wiele atrakcji dla dzieciaków – m. in. warsztaty zatytułowane „czekoladowe wakacje”.
Czy Państwa zdaniem skuteczniejsze są duże imprezy z udziałem znanych osób, ale organizowane sporadycznie, czy może mniejsze, związane z konkursami i atrakcjami dla klientów i dzieci?
- Każda z takich imprez kierowana jest do konkretnej grupy odbiorców i przyciąga zawsze mnóstwo widzów. Nasze doświadczenia pokazują, że sprawdzają się oba warianty, stąd decyzja, by zapraszać znanych i lubianych, ale również szykować eventy bez gwiazd, ale z ogromną liczbą konkursów i innych atrakcji.
Jaka akcja przyciągnęła do tej pory największą liczbę osób do Renomy?
- Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się letnie kino Renomy. Nawet deszczowa pogoda w weekendy, która sprawiła, że przenieśliśmy tymczasowo ekran do wnętrza, nie zniechęciła widzów, którzy przychodzą oglądać popularne filmy, a przy okazji leżeć na leżakach. W zeszłym roku w dużym gronie świętowaliśmy 20-lecie wolnych wyborów w Polsce – kilkaset osób wznosiło razem toast na dachu Renomy, można było wpisać się do pamiątkowej księgi, obejrzeć występ orkiestry policyjnej. A gdy zorganizowaliśmy spotkanie z kabaretami i gościem specjalnym, czyli kabaretem Ani Mru Mru, to wielbicieli było tak wielu, że zajęli niemal całe piętro.
Tagi: