Madison to pierwsza śródmiejska galeria na mapie trójmiasta. Projekt od początku posiadał i nadal posiada wiele atutów, które cenią klienci. O czynnikach poza handlowych wpływających na „shopping experience” i remodelingu wnętrz przeczytamy w wywiadzie z Anną Thomas, Dyrektor Zarządzającą GH Madison w Gdańsku.
Galeria Madison rozpoczęła projekt remodellingu swoich wnętrz. Jakie zmiany czekają na klientów galerii?
Z początkiem tej wiosny Galeria Madison w Gdańsku rozpoczęła projekt rewitalizacji swoich wnętrz obejmujący prace budowlane i modernizacyjne, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz jej jeszcze lepsze dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów.
Projekt tych zmian wynika zarówno z potrzeby „odświeżenia” części wspólnych galerii Madison, która w tym roku obchodzić będzie swoje 14-te urodziny, jak też wyjścia naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów oraz wyzwań stawianych przez obecne oraz przyszłe obiekty konkurencyjne. Co istotne – podejmujemy się tego zadania w sytuacji, kiedy regularnie osiągamy coraz lepsze wyniki zarówno w zakresie liczby odwiedzających nas Klientów jak i obrotów osiąganych przez najemców. To nasza odpowiedź na ten bardzo pozytywny trend. Jesteśmy przekonani, że podjęcie tych działań właśnie teraz, połączone z nową strategią pozycjonowania galerii umocni jej silną i wypracowaną przez lata pozycję na rynku trójmiejskich obiektów handlowych. Madison to śródmiejska galeria, która już na stałe wpisała się w tkankę miejską centralnej części Gdańska. Korzystając z doskonałej lokalizacji, kameralnej przestrzeni, kompaktowości i kompleksowości oferty, projekt wciąż cieszy się dużym powodzeniem, notując z każdym rokiem wzrost odwiedzalności oraz obrotów jakie osiągają najemcy.
Realizacja projektu rewitalizacji galerii przyniesie także wiele zmian i nowych udogodnień dla naszych klientów, w tym licznych turystów, którzy bardzo chętnie korzystają w oferty galerii. W ramach projektu powstanie m.in. zupełnie nowa przestrzeń gastronomiczna, która zostanie zaaranżowana na II piętrze galerii, w przestrzeni szklanego frontu z widokiem na Starówkę, tuż nad wejściem głównym do obiektu.
W nowej strefie foodcourt docelowo znajdzie się 5 lokali gastronomicznych, które oferować będą szeroki wachlarz smaków oraz 2 lokale handlowe przeznaczone na sprzedaż produktów uzupełniających ofertę „gastro”. Projekt strefy foodcourt a także różnorodność oferowanych dań są tak dobrane aby strefa stała się naturalnym i samodzielnym miejscem spotkań, które zaspokoi gusta naszych Klientów.