4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. O pomyśle na interaktywne salony sportowe z profesjonalną obsługą oraz spersonalizowaną ofertą, zainteresowaniu ze strony klientów oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek, dyrektor ds. marketingu OTCF.
Co symbolizuje nazwa marki - 4Faces?
4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. To najlepsze marki, doświadczeni doradcy i wyjątkowe materiały edukacyjne w niebanalnej i nowoczesnej formie.
Gdzie do tej pory powstały salony marki?
Pierwszy sklep – w mniejszym formacie o powierzchni 400 m kw. został otwarty w poznańskim City Center, drugi, o powierzchni 800 m kw. w Galerii Katowickiej wyposażony został dodatkowo we własny serwis oraz Body Center – unikatowe miejsce w sklepie dla miłośników sportu i aktywności.
A czym wyróżniają się salony 4Faces na polskim rynku?
O niecodziennym charakterze konceptu 4Faces decyduje nie tylko starannie wyselekcjonowana oferta handlowa, bazująca na produktach najlepszych marek, lecz również szczegółowe dopracowanie kwestii ekspozycji i architektury salonu. 4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się interaktywny videowall, rolę informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci.
Każdy klient może zasięgnąć rady specjalistów, ułożyć indywidualny plan treningowy lub program dietetyczny, dokonać analizy składu ciała, poznać swoją wydolność i kondycję, a przede wszystkim zyskać motywację do systematycznych ćwiczeń.
Jak klienci przyjęli tego typu innowacje?
Monitorujemy efekty sprzedażowe i postrzeganie salonu, obsługi oraz usług. Klienci przyjęli koncept 4Faces bardzo dobrze. Pozytywnie oceniany jest zarówno wystrój, aranżacja, a przede wszystkim oferta i nowe usługi, które pomagają w doborze właściwego produktu, a także doradztwo w zakresie utrzymania dobrej kondycji i zdrowego stylu życia. To rosnący trend w Polsce, dlatego takie inicjatywy spotykają się z entuzjastycznym przyjęciem.
Czy zatem planują Państwo dalszy rozwój sieci?
Nowe salony będą pojawiały się sukcesywnie w kolejnych dużych miastach w Polsce. Rozwój marki zaplanowany jest na kilka najbliższych lat. 4Faces jest konceptem premium na rynku sklepów multibrandowych i jako taki będzie się pojawiał w najlepszych lokalizacjach w Polsce.
A jak zrodził się pomysł na sklepy w takim nietypowym, innowacyjnym wydaniu?
Koncept 4Faces to odpowiedź na potrzeby rynku. Śledzimy zarówno trendy społeczne, jak i rynek. Tylko takie całościowe podejście może dać nam właściwe spojrzenie i ocenę możliwości. Analizowaliśmy także obecnych graczy w tej branży na rynku – zarówno w kraju, jak i za granicą. Opieramy się również na dostępnych badaniach społecznych, które jasno wskazują na rosnące zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia. Staramy się nie tylko podążać za trendem, ale także wyprzedzać go i proponować nowe rozwiązania.
Tagi: