Istotna jest mnogość oraz jakość platform komunikacji

2022-08-02 | 08:00

Sukces centrum handlowego w postaci ugruntowanej pozycji rynkowej oraz pozytywnego odbioru przez wszystkich użytkowników, to naszym zdaniem wypadkowa trzech kluczowych czynników: bliskiego kontaktu z klientami, ścisłej współpracy z najemcami oraz umiejętnego dostosowania oferty do aktualnych potrzeb konsumentów - podkreśla Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu Komercjalizacji, CD Locum.


W obecnych czasach istotą budowania bliskiej relacji z klientem jest uważne wsłuchiwanie się w jego potrzeby oraz odpowiedni czas reakcji. Istotna jest także mnogość oraz jakość platform komunikacji, dzięki którym zarządzający obiektami handlowymi są w stałym kontakcie z konsumentami. Na przykładzie czterech obiektów z Grupy CD Locum (Galeria Trzy Korony, Galeria Stara Ujeżdżalnia, Galeria Rondo oraz Galeria Dębicka) - wszystkie posiadają w pełni responsywne, intuicyjne strony internetowe, aktualizowane o informacje dot. nowych wydarzeń oraz promocji, aktywnie prowadzone profile na kanałach społecznościowych, jak Facebook oraz Instagram, a także wizytówki google, gdzie na bieżąco adresowane są wszystkie komentarze i pytania internautów. Dzięki temu, jesteśmy blisko naszych klientów, poznając ich potrzeby, oczekiwania, ale i trudności, którym aktywnie staramy się przeciwdziałać.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy, wprowadziliśmy w naszych obiektach szereg udogodnień, będących odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów i szeroko rozumianą świadomość i odpowiedzialność społeczną. W Galeriach Trzy Korony i Stara Ujeżdżalnia wprowadzono nowoczesny, bezbiletowy system zarządzania parkingiem, mający na celu zwiększenie dostępności wolnych miejsc parkingowych, jednocześnie zapewniając klientom 3-godzinny bezpłatny postój. We wszystkich naszych obiektach wprowadzono Ciche Godziny - udogodnienia dla osób w spektrum autyzmu. Wszystkie cztery galerie stały się także miejscami przyjaznymi czworonogom. Dodatkowo, przy Galerii Trzy Korony stworzyliśmy zielony parking dla rowerów i hulajnóg, który ma zapoczątkować podobne zmiany w pozostałych nieruchomościach. W końcu, wszystkie obiekty od lat są aktywnie zaangażowane w wydarzenia i inicjatywy społeczne organizowane w swoich miastach, a także pomoc i wsparcie dla lokalnych instytucji.

Nie możemy jednak pominąć kwestii dot. atrakcyjności składu najemców oraz oferty dostosowanej do potrzeb jak najszerszego grona klientów. Na tym polu również działamy bardzo aktywnie – od początku 2022 r. w naszych obiektach miało miejsce kilkanaście otwarć, w tym pojawienie się nowych marek oraz liftingi istniejących butików, W samej tylko Galerii Trzy Korony powierzchnia centrum objęta modernizacją wynosi ponad 9,000 mkw i dotyczy 20 lokali, z czego 16 umów na ponad 8,500 mkw (blisko 95% planu) zostało już podpisanych, a do końca maja 2022 nastąpiło otwarcie 10-ciu salonów, obejmujących nowe marki (m.in. JD Sports, AleAnimale, TUI) oraz powiększenia i modernizacje istniejących salonów (m.in. Sinsay, Puma, Carry i Martes Sport). Z kolei w trakcie przygotowania do otwarcia są obecnie kolejne salony marek nieobecnych wcześniej w Trzech Koronach: m.in. eObuwie/Modivo, Homla i Dealz. W Galerii Rondo nowością dla klientów w bieżącym roku jest salon marki Home&You, a kompletnej modernizacji do nowego multimedialnego standardu uległ salon CCC. Do końca roku, we wszystkich czterech centrach, zaplanowanych mamy wiele kolejnych zmian i nowości! Tu z kolei płynnie przechodzimy do tak istotnej - ścisłej i partnerskiej współpracy z najemcami.

Szczególnie od czasu lockdownów, nasza uwaga przy organizacji wszelkich akcji specjalnych, konkursów, czy imprez, skupia się na akcjach prosprzedażowych, dających wymierne korzyści zarówno klientom, jak i najemcom. W maju wprowadziliśmy program kart podarunkowych w dwóch naszych największych galeriach – Galerii Trzy Korony oraz Starej Ujeżdżalni, który już teraz cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów. Z kolei w Galerii Dębickiej oraz Galerii Rondo uruchomiliśmy interaktywne totemy reklamowe stanowiące nowoczesne nośniki reklamowe przeznaczone dla ofert naszych najemców.

 

Tagi: CD Locum Jarosław Wasiłek
Oceń artykuł:

Fot: CD Locum Źródło: CD Locum

Istotna jest mnogość oraz jakość platform komunikacji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.