Marka COS, znajdująca się w portoflio Grupy H&M, na polskim rynku funkcjonuje od niedawna, jednak już widać duże zainteresowanie jej kolekcjami ze strony klientów. Sprzedaż produktów sygnowanych logo COS odbywa się nie tylko za pomocą salonów stacjonarnych, ale także poprzez sklep internetowy. O szczegółach mówi Marie Honda, dyrektor generalna marki COS.
Jak marka COS została przyjęta na polskim rynku?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak przyjęli nas polscy klienci i mamy nadzieję, że pozwoli nam to na planowanie dalszego rozwoju marki w Polsce na najbliższe lata.
Czy możemy spodziewać się otwarcia kolejnych sklepów COS w 2013 r.?
Tak. W tym roku jest zaplanowanych kilka interesujących otwarć, m.in. otworzymy aż dwa nowe sklepy w Szanghaju oraz drugi sklep w Wiedniu. W dodatku COS, poprzez otwarcie sklepu w Genewie i Stambule, pojawi się na dwóch nowych rynkach jakimi są Szwajcaria oraz Turcja.
Jak sprawdza się sprzedaż internetowa w Polsce?
Sklepy internetowe stają się coraz bardziej popularnym miejscem do robienia zakupów. Poprzez sklep internetowy, oferta marki dostępna jest każdego dnia i o każdej porze, nawet jeśli w pobliżu nie znajduje się sklep stacjonarny COS, więc stanowi on idealne uzupełnienie sklepów stacjonarnych.
Czy oferta sklepu internetowego różni się od stacjonarnych punktów sprzedaży?
W e-sklepie dostępna jest pełna oferta marki COS, a klienci mogą oczekiwać ten sam wysoki poziom obsługi, dobrą jakość oraz atrakcyjne ceny, tak jak w sklepach stacjonarnych.
W ilu krajach klienci mogą aktualnie zakupić produkty z kolekcji COS?
E-sklep rozpoczął działalność we wrześniu 2011 r. i obecnie zakupy wysyłane są aż do 18 krajów europejskich. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się rozszerzyć jego zasięg by móc dotrzeć do szerszego grona klientów.
Tagi: