Spodziewamy się, że trend ten będzie narastał. Branża handlowa musi przykładać coraz więcej wagi do ekologii, zarówno w kontekście opakowań, jak i składu produktów. Takie działania już są prowadzone i sądzimy, że będą coraz ważniejszym elementem strategii produktowych. Z pewnością część zmian będą wymuszać przepisy prawa, ale również konkurencja spowoduje coraz szybsze przechodzenie na nowatorskie rozwiązania ekologiczne.
Wasz Sklep SPAR rozszerza swoją ofertę EKO i BIO – zwłaszcza w ramach marki własnej SPAR. Oferta ta jest starannie wyselekcjonowana, oferujemy coraz szerszy wybór w tym segmencie. Są to produkty bardzo dobrej jakości i cały czas w atrakcyjnych cenach – czyli zgodnie z dewizą SPAR "tak dobre jak najlepsze, ale za mniej". Dzięki temu w jednym sklepie SPAR klienci mogą zrobić zakupy zgodnie z własnymi preferencjami.
Myślę, że rząd powinien systematycznie wprowadzać elementy motywacyjne – zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców. Z jednej strony, kampanie edukacyjne, systemy zbiórek, ale z drugiej strony również np. zachęty np. fiskalne. Najważniejsza jest konsekwencja i determinacja we wprowadzaniu efektywnych, kompleksowych rozwiązań proekologicznych, w skali całego kraju. Mamy nadzieję, że postawy proekologiczne będą coraz bardziej popularne i masowe, z korzyścią dla całej naszej planety.