Zdefiniowanie potrzeb młodszych pokoleń jest niezwykle trudne. Ich gust, upodobania i wymagania nieustannie się zmieniają, więc najważniejszym jest stawianie kroków wspólnie z nimi, a nie obok nich. Po pierwsze należy przejść przez całą ścieżkę customer's experience, żeby na jej końcu wyłuskać najważniejsze potrzeby i na nie odpowiadać. Po drugie - nie należy osiadać na laurach. Potrzeby i oczekiwania zmieniają się niezwykle szybko, więc odkrywanie lub przeformułowywanie ich jest procesem ciągłym - uważa Urszula Porębska, Dyrektor ds. Marketingu, Metro Properties Sp. z o.o.
W centrach M1, w zeszłym roku prowadziliśmy działania zmierzające ku "wyciągnięciu" internetu do świata rzeczywistego poprzez organizację wyjątkowej serii wydarzeń #M1BitwaMuserów. W tym roku, biorąc pod uwagę rosnące potrzeby edukacyjne młodych konsumentów dotyczące bezpieczeństwa w sieci oraz ze względu na popularność aplikacji Tiktok (dawniej Musical.ly) postanowiliśmy połączyć te zagadnienia ze sobą. W 2019 roku powstał projekt „lekcja internetu”, która ma edukować zarówno młodych, jak i starszych klientów, wykorzystując niewątpliwy impakt w postaci Tiktokerów, czyli młodych idoli. Na takie spotkania przybywa po kilka tysięcy osób, dzięki czemu zadowoleni są rodzice z dziećmi, my, a także nasi najemcy.
Dodatkowo prowadzimy projekt M1 FUN. Jest to aplikacja stworzona przede wszystkim dla najmłodszych klientów, którzy w centrum handlowym zwyczajnie się nudzą, podczas gdy opiekunowie robią zakupy. Jest to pewna nisza, która do tej pory nie była specjalnie zagospodarowana, więc stwierdziliśmy: dlaczego nie? M1 FUN to w skrócie przygody Brand Hero M1 - Misia Pierwszego, któremu pomagamy w przeróżnych zadaniach. To, co wyróżnia naszą aplikację na tle innych to technologia. Gra rozgrywana jest w tzw. rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), dzięki której po najechaniu telefonem na specjalny punkt na ekranie, pojawia się gra - wkomponowana w otoczenie centrum handlowego. Za pomoc misiowi klienci otrzymują realne nagrody. Dbamy, aby często pojawiały się nowe edycje gry, więc każde kolejne przyjście do M1 to inne ciekawe doświadczenie.