Wierzymy w zaangażowanie, rozwój i samodzielność

2017-07-17 | 08:00

Creality zajmuje się organizacją eventów od ponad 9 lat. Tworzy zespół ludzi, który nieustannie rozwija się po to, aby z pasją i pełnym zaangażowaniem realizować projekty i spełniać oczekiwania swoich partnerów. Na temat organizacji eventów w galeriach handlowych, wyzwaniach i sukcesach wypowiedział się Maciej Kucharek, Wiceprezes firmy Creality.

Jak z biegiem lat ewoluowały eventy w galeriach handlowych? Jaki cel kryje się za ich organizacją?

Cel pozostaje niezmienny, choć jego świadomość jest u zarządców większa niż 5 czy 10 lat temu - chodzi o stymulowanie i wzrost sprzedaży. Eventy są narzędziem do osiągnięcia celu i podlegają oczywistej zmianie. Dekadę temu trzymaliśmy w ręku pierwszego iPhone i instalowaliśmy Windowsa Vistę. Wyobraźmy sobie, że ktoś próbuje dzisiaj sprzedać te produkty jako nowość… To, co agencje proponowały 10 lat temu i co proponują teraz to przepaść. Na szczęście! Utrzymują się te, które są elastyczne i gotowe do rozwoju na bazie doświadczeń. A efektem jest rosnąca specjalizacja i jakość tego, co obiekty handlowe rękami agencji dostarczają klientom.

W jaki sposób sprostać oczekiwaniom galerii handlowej? Na jakie eventy centra handlowe stawiają najchętniej?

Kluczem jest stale mieć w głowie odpowiedź na pytanie – o co chodzi obiektom handlowym? Jeżeli zwiększymy footfall dzięki obecności gwiazdy, przeprowadzimy akcję CSR ze znaną osobistością i jej fundacją wpływając na ocieplenie wizerunku obiektu, zaangażujemy lokalny klub sportowy czy zaproponujemy genialną mechanikę akcji prosprzedażowej – wszystko finalnie ma przynieść biznesowy efekt, choćby w długofalowej perspektywie.

Projektując eventy najczęściej odpowiadamy na wieloletnie strategie. Dla mnie analiza celów biznesowych prowadzi do tego, co dla galerii niezbędne, czyli jakości wykonania, wysokiego standardu współpracy z agencją i pomysłów.

Co stanowi dla Państwa największe wyzwanie podczas realizacji eventu dla wielkopowierzchniowych obiektów handlowych?  

Inwestujemy nasz czas w poznanie konkretnego centrum, zrozumienie jego specyfiki i dopiero wówczas zaproponowanie adekwatnego rozwiązania. To, co może sprawdzić się w poznańskim centrum handlowym, może nie sprawdzić się w jednej z warszawskich galerii. Czasem nie da się wprost przenieść pewnych rozwiązań do innych obiektów. Specjalizujemy się w akcjach prosprzedażowych. Sami projektujemy mechanikę konkursów zawsze zadając sobie pytanie: co będzie motywowało klientów do zauważenia akcji? W jakiej aktywności zechcą wziąć udział? Co zrobić, by zwykłe wydawanie nagród stało się przeżyciem? Jeżeli dopasujemy mechanizm do specyfiki obiektu oraz klientów i zaprojektujemy go w taki sposób, by chcieli z niego skorzystać – jesteśmy o kroku od sukcesu.

Klienci są coraz bardziej odporni na atrakcje organizowane w galeriach handlowych. Coraz mniej emocji budzi spotkanie z celebrytą czy pokaz najnowszej kolekcji. Jak zatem sprawić, aby wydarzenie nabrało oryginalnego charakteru? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę współczesnego klienta?

Gdyby ktoś udzielił pełnej odpowiedzi w jednym zdaniu na to pytanie prawdopodobnie przeszedłby do historii marketingu. To fakt, że dziś Dzień Rabatów z nagrodą gwarantowaną za zakupy może być uznany za banał. Ale już Brylantowe Łowy z angażującą, prostą mechaniką i elegancką prezencją mają szansę przebić się do świadomości klientów.

Odporność klientów, o którą Pani pyta, będzie rosnąć i jest to wyzwanie, które wyzwala naszą kreatywność. Wykorzystanie maksymalnej liczby kanałów dotarcia, precyzja i zindywidualizowanie przekazu, a wreszcie budowanie unikalnego doświadczenia związanego z obecnością w centrum wpływają na skuteczność przyciągnięcia uwagi.

Co Państwa wyróżnia od konkurencji?

Nie idziemy na łatwiznę. Tworzymy własne produkty, takie jak wspomniane Brylantowe Łowy, Włącz Show czy Szpital dla Maskotek. W ten sposób odróżniamy się od konkurencji, nie odgrzewając po raz kolejny czegoś, czego smak wszyscy już zbyt dobrze znają. Galerie dziś jak tlenu szukają sposobu, by budować swoją tożsamość w sposób precyzyjny. My dostarczamy narzędzia, które do tego prowadzą.

Kto i co jest kluczem do sukcesu, czyli profesjonalnie zorganizowanego eventu?

Dziś Creality to blisko 20-osobowy zespół ludzi, którzy znają się na swojej pracy. To potencjał, jakiego nie mają kilkuosobowe agencje. Dzięki temu dostarczamy obiektom handlowym usługi z tak szerokiego zakresu, jak to tylko możliwe – od eventów zaczynając, na sferach digital i projektowaniu graficznym kończąc. Z blisko 10-letniego doświadczenia agencji wypływają z kolei standardy pracy, które doceniają klienci w całej Polsce. Wierzymy w zaangażowanie, rozwój i samodzielność, które dla klientów oznaczają spokój, że jeżeli coś zrobimy, to będzie to zrobione dobrze i zgodnie z wypracowanymi celami i standardami. A stąd do zaufania i współpracy na lata jest tylko jeden krok.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Creality

Wierzymy w zaangażowanie, rozwój i samodzielność

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.