„Drogie KFC, nikt nie lubi waszych frytek. Z poważaniem, cały świat” – tweet o takiej treści zamieścił uzytkownik Upgrade_music na oficjalnym profilu marki KFC na portalu Twitter. Marka przewrotnie wykorzystała wpis w swojej nowej kampanii.
KFC ma do siebie dystans i to nie pierwszy raz kiedy wykorzystuje krytykę klientów w swoich działaniach promocyjnych. Kiedy sieć musiała zamknąć wiele lokalizacji w Irlandii z powodu nieoczekiwanego niedoboru kurcząt, marketingowcy przygotowali reklamę z przeprosinami. Reklama z nagłówkiem "FCK" okazała się jedną z najlepszych reklam przeprosin wszechczasów.
Teraz brytyjski KFC wykorzystał nieprzychylnego frytkom tweeta do stworzenia całej kampanii reklamowej. Centralnym punktem był wpis, który miał zaszkodzić marce. Opinia internauty znalazła się na nośnikach OOH i w prasie. Towarzyszył jej dopisek: „Nowe frytki już wkrótce”.