Paris Hilton gwiazdą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”

2023-02-09 | 10:12

Globalna kampania Klarny, która powstała przy współpracy z firmą 11:11 Media wystartuje w Polsce w marcu. „That’s smoooth” – to nowe powiedzenie Paris Hilton, która w ten sposób reaguje na elastyczne płatności i aplikację zakupową Klarny, dzięki którym zakupy stają się jeszcze przyjemniejsze.

Spot z udziałem królowej stylu Y2K wyreżyserowała ukraińska artystka, nominowana do nagrody Grammy − Tanu Muino.

Klarna, wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa wspólnie z firmą 11:11 Media, której współwłaścicielką jest sama Paris Hilton startuje z globalną kampanią „That’s smoooth”.

Kampania „That’s smoooth” koncentruje się na elastycznych metodach płatności oferowanych przez szwedzki fintech, a także zwraca uwagę na dodatkowe funkcje, dzięki którym zakupy z Klarną są się jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze tj. możliwość sprawdzenia produktu przed dokonaniem płatności, śledzenie statusu wysyłki, czy ochrona kupującego, która ma na celu zagwarantowanie bezpiecznych zakupów każdemu konsumentowi. Kampania z udziałem Paris Hilton, królowej stylu Y2K, pokazuje, w jaki sposób rewolucja technologiczna i produkty Klarny przyczyniły się do zmiany sposobu dokonywania zakupów od lat 2000.

- Paris Hilton jest pionierką w dziedzinie mody, technologii i biznesu – w obszarach bardzo dobrze znanych Klarnie powiedział David Sandström, Chief Marketing Officer firmy Klarna. - Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły, że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii.
Seria spotów pokazuje, w jaki sposób Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i funkcje aplikacji zakupowej Klarny. Posługując się swoim najnowszym powiedzeniem „That’s smoooth” Paris udowadnia, że nawet najbardziej doświadczeni kupujący będą pod wrażeniem innowacyjnych produktów oferowanych przez fintech.

Gwiazdorskie wykonanie

Kampania „That’s Smoooth” została wyreżyserowana przez ukraińską artystkę nominowaną do nagrody Grammy − Tanu Muino. Reżyserka znana ze współprac z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X i Lizzo stworzyła wymarzony świat Klarny, w którym nie brakuje ekstrawaganckich elementów, zabawy oraz nawiązań do stylu Y2K.

- Pokazanie świata mody w komediowym świetle jest czymś zupełnie świeżym i nowatorskim. Połączenie tych dwóch na pozór sprzecznych akcentów, odzwierciedla to, o co chodzi w modzieczyli o łamanie zasad, powiedziała Tanu Muino. - Ostatecznie zbudowaliśmy wyjątkowy świat Klarny, wizualne doświadczenie, które nie istnieje nigdzie indziej, stworzone dzięki połączeniu nowoczesności z nutą retro i ponadczasowościdodaje.

W ramach kampanii u boku Paris Hilton pojawia się również globalny ambasador Klarny − Bretman Rock − 23-letni influencer, filipiński beauty guru, który nadaje całej realizacji nieco kapryśnego, humorystycznego charakteru. „Jako prawdziwy czarny charakter nie mogłem przegapić okazji, by wystąpić u boku samej Paris Hilton, a fakt, że odbyło się to w ramach kampanii Klarny − marki, z którą współpracuję od ponad dwóch lat, to dopiero wisienka na torcie” − powiedział Bretman Rock.

Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialna jest Adrienne Raquel − kreatorka wizerunku i dyrektor artystyczna, której prace inspirowane są kobiecością, duchowością oraz kolorami.

O kampanii

Kampania startuje pod koniec lutego na siedmiu rynkach zagranicznych: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Francji, a w marcu także w Polsce i potrwa przez miesiąc. W ramach działań marketingowych na polskim rynku zaplanowana jest emisja spotów z udziałem ikony stylu Y2K − Paris Hilton, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię także we własnych kanałach cyfrowych, w tym również w mediach społecznościowych Paris Hilton.

 

zobacz materiał video

Tagi: E-commerce / Omnichanel Kampanie marketingowe Klarna Paris Hilton
Oceń artykuł:

Źródło: Klarna

Paris Hilton gwiazdą globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.