1. LED – po prostu się opłaca!
Rachunek ekonomiczny jeńców nie bierze. Technologia LED to 50% mniejsze zużycie energii elektrycznej w porównaniu do tradycyjnych źródeł światła – wszystko dzięki większej efektywności energetycznej i dłuższej trwałości opraw LED. Jeśli dodatkowo zdecydujemy się na inteligentny system sterowania światłem LiveLink Premium od TRILUX, oszczędności sięgną nawet 85%. Ulga dla biznesowego portfela to w tym przypadku oddech również dla planety: redukując zużycie energii, redukujemy ślad węglowy.
2. Ciepło czy zimno? To zależy!
Światło ma swoją barwę, a jej wybór nie pozostanie dla klientów obojętny. W zależności od charakteru sklepu i jego asortymentu jesteśmy w stanie wykreować wyjątkowe doświadczenia zakupowe, dopasowując je do wizerunku naszej marki. Butik odzieżowy decydując na cieplejsze odcienie oświetlenia, stworzy przytulną atmosferę, która zatrzyma klientów na dłużej. Sklep z innowacyjną elektroniką wybierając chłodniejsze odcienie opraw komunikuje swój nowoczesny i futurystyczny charakter.
3. Akcent na detal
Detale – czy to nie właśnie one robią różnicę? Używając oświetlenia akcentującego, podkreślimy wybrane produkty lub obszary, przyciągając tym samym uwagę klientów i zachęcając ich do dalszych poszukiwań. Nowa kolekcja, aktualna promocja czy flagowy produkt – oświetlenie akcentujące to najlepsze wsparcie dla prezentacji detali, które chcemy wyeksponować, a także sposób na zbudowanie angażującej wizualnie przestrzeni.
4. Wszystkie światła na przymierzalnię!
Przymierzalnie, to kluczowe przestrzenie, w których klienci często podejmują ostateczne decyzje zakupowe. Oświetlenie w tych obszarach nie może negatywnie wpływać na wygląd zarówno przymierzających jak i produktów. Kluczowymi elementami są tu: wskaźnik oddawania barw (CRI) – im wyższy, tym kolory są bardziej naturalne, a także kąt nachylenia opraw oraz natężenie oświetlenia - połączenie oświetlenia górnego i bocznego zminimalizuje cienie i sprawi, że klienci poczują się przed lustrem pewnie i komfortowo.
5. Zaufaj profesjonalistom
Projektowanie oświetlenia to coś więcej niż tylko wybór opraw. Gwarancją sukcesu jest zrozumienie, że światło w sposób istotny wpływa na zachowania konsumentów. Podczas, gdy instalator w sposób fachowy zaprojektuje system, który będzie działał bezawaryjnie przez wiele lat, doświadczony projektant oświetlenia, znając asortyment i strategię sklepu, grą świateł stworzy wyjątkową atmosferę, która na długo zapisze się w pamięci klientów.
Masz pytania związane z oświetleniem w swoim sklepie? Skontaktuj się ze specjalistą TRILUX: Filip Gabryelczyk, TRILUX Retail Manager | gabryelczyk@trilux.com.pl | +48 608 66 33 33