Markę słynącą z wyrobów skórzanych z wilgą w logo znają chyba wszyscy. OCHNIK od ponad 30 lat oferuje Polakom wysokiej jakości odzież i galanterię, nie ustając w dyktowaniu trendów i zdobywaniu nowych wymagających klientów. Firma cały czas się rozwija, czego dowodem jest m.in. relokacja salonu outletowego w Designer Outlet Warszawa do bez mała dwa razy większej przestrzeni.
Nowo otwarty sklep zaprasza klientów do pięknie zaaranżowanego, stylowego wnętrza o powierzchni 342 mkw. (poprzedni lokal mierzył 174 mkw.)
Kupujący znajdą tu szeroki wybór wysokiej jakości odzieży dla kobiet i mężczyzn, galanterię skórzaną oraz walizki i akcesoria podróżne. Wszystko w outletowych, niższych cenach. Wystrój salonu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, który zakłada wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej z dwoma oddzielnymi wejściami.
- OCHNIK jest kolejnym przykładem dynamicznego rozwoju sprzedaży w kanale outletowym w naszym centrum i bardzo nas cieszy, że mamy możliwość zaoferowania marce większej przestrzeni do dalszej ekspansji. OCHNIK jest obecny w Designer Outlet Warszawa od początku funkcjonowania centrum, czyli ponad 15 lat i jest doskonale znany i lubiany wśród klientów. Prawie dwukrotne powiększenie przestrzeni handlowej świadczy też o tym, że kupujący chętnie wybierają wysoką jakość wyrobów skórzanych, które nabywają na lata
– mówi Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Marka OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm rodzinnych na polskim rynku. Rozpoczęła działalność w 1989 roku, a powstała z marzeń dwóch braci o własnej skórzanej kurtce. Szybko zaczęła się rozwijać, budując własną sieć sprzedaży i poszerzając asortyment, najpierw o skórzaną galanterię, tj. portfele, teczki i torebki, a następnie odzież, obuwie, walizki i akcesoria podróżne.
Obecnie OCHNIK posiada 121 salonów sprzedaży i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.