Następny krok: Kaufland Marketplace wkracza do Polski i Austrii

2024-04-08 | 15:07

Kaufland w szybkim tempie kontynuuje ekspansję swoich platform e-commerce w Europie. Po udanym debiucie w Czechach i na Słowacji w ubiegłym roku, kolejne platformy Kaufland Marketplace późnym latem zostaną uruchomione w Polsce i Austrii. Dzięki temu za pośrednictwem Kaufland Global Marketplace sprzedawcy zyskają jednoczesny dostęp do pięciu rynków oraz do ponad 81 milionów klientów online. Kaufland zaoferuje im wiele bezpłatnych usług wspierających tę ekspansję.

Wchodząc do Polski i Austrii, rozszerzamy naszą obecność w Europie i oferujemy sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków i dotarcia do milionów klientów. Kaufland Global Marketplace zapewnia międzynarodowym i lokalnym sprzedawcom detalicznym sprawdzone narzędzie do szybkiej i prostej sprzedaży online produktów w kilku krajach jednocześnie. W Niemczech, Czechach i na Słowacji jesteśmy jedną z największych platform handlowych. To samo chcemy osiągnąć teraz w Polsce i w Austrii – mówi Gerald Schönbucher, szef E-Commerce w Kaufland. 

Świadomość marki i wielkość asortymentu jako motor wzrostu

Dysponując liczbą 245 sklepów w Polsce, Kaufland jest jednym z wiodących detalistów spożywczych w tym kraju. Dodatkowo handel online w Polsce odnotował ostatnio wzrost o ponad 10 procent. Debiutujący na polskim rynku Kaufland Marketplace pozwoli wykorzystać ten potencjał, wspierając się wysokim poziomem świadomości i zaufania do marki Kaufland. W przypadku Austrii Kaufland Marketplace po raz pierwszy rozszerza swoją działalność o kraj, w którym marka nie była dotąd obecna na rynku jako sieć sklepów stacjonarnych. Mimo to świadomość marki Kaufland w tym kraju wynosi ponad 40 procent. Ponadto w Austrii nadal nie ma prawie żadnych lokalnych operatorów platform e-commerce oferujących podobnie szeroki asortyment produktów. Wkraczając na rynek austriacki, Kaufland chce wykorzystać tę szansę.
    
Sprzedawcy detaliczni mogą już rejestrować się na nowych platformach handlowych. Warto działać szybko, ponieważ przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia marketplace’u sprzedający nie zapłacą prowizji. Ponadto przez trzy miesiące nie będzie pobierana podstawowa opłata za korzystanie z możliwości Kaufland Global Marketplace. Dodatkowo sprzedawcy otrzymają rabat w wysokości 1200 euro na sponsorowane reklamy produktów, dzięki czemu jeszcze lepiej zaprezentują swoje oferty.

Sukcesy ekspansji Kaufland Marketplace w Europie

Debiut Kaufland Marketplace w Europie zakończył się sukcesem. W Czechach i na Słowacji rok od rozpoczęcia działalności lokalne platformy zakupowe Kaufland należą do największych internetowych serwisów handlowych. Na Słowacji liczba produktów wzrosła dziesięciokrotnie od momentu uruchomienia platformy przed rokiem. Dziś 4200 zarejestrowanych sprzedawców oferuje ponad 6,5 mln artykułów pogrupowanych w ponad 6400 kategoriach. W Czechach pod adresem Kaufland.cz można znaleźć ponad 5,9 mln artykułów od około 4700 zarejestrowanych oferentów, przy czym ok. jedna czwarta z nich to krajowi sprzedawcy. Kaufland Marketplace odnotowuje w Czechach 5 mln odwiedzin miesięcznie. Z kolei w Niemczech każdego miesiąca stronę Kaufland.de odwiedza do 32 mln użytkowników. Można tam znaleźć ponad 45 mln produktów z ponad 6400 kategorii.

Od handlu lokalnego do międzynarodowego dzięki Kaufland Global Marketplace

Kaufland Global Marketplace oferuje idealną infrastrukturę dla sprzedawców detalicznych każdej wielkości, umożliwiającą szybki rozwój za granicą i generowanie większych obrotów bez konieczności angażowania własnych zasobów. Wystarczy jedna rejestracja, aby sprzedawcy zyskali potencjalnie dostęp do pięciu międzynarodowych rynków jednocześnie i możliwość dotarcia do ponad 81 mln klientów online. Oferty, zamówienia oraz dane produktowe są zarządzane za pośrednictwem centralnego portalu sprzedawcy, który może być obsługiwany ręcznie lub automatycznie. Ponad 110 partnerów – firm software’owych oferuje już zautomatyzowane rozwiązania interfejsowe do przetwarzania operacji na platformach Kaufland Marketplace. Ponadto Kaufland zapewnia wiele usług dodatkowych, takich jak bezpłatne tłumaczenie informacji o produktach i kuponów dla klientów.  

Oprócz technicznej rozbudowy platform Kaufland Global Marketplace zapewnia również liczne usługi, takie jak przetwarzanie płatności w lokalnej walucie lub wielokanałowe rozwiązania marketingowe w poszczególnych krajach.

Kaufland Fulfillment dostępny dla wszystkich sprzedawców  

Tagi: Kaufland
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Następny krok: Kaufland Marketplace wkracza do Polski i Austrii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.