Odważnie sięgamy po możliwości, jakie stwarza idea trzeciego miejsca

2019-10-04 | 09:00

Polski rynek wciąż się rozwija i stwarza jeszcze wiele możliwości inwestorom, zwłaszcza w dużych miastach wojewódzkich o niskim nasyceniu powierzchnią handlową i mniejszych miejscowościach, ale doskonale skomunikowanych i bez dużych obiektów handlowych. Oczywiście warunkiem rozwoju rynku jest dywersyfikacja formatów galerii i ich tenant mix’u, tak aby obiekty miały swobodę rozwoju na rynkach, które wybrały - zaznacza Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wciąż duże pole do rozwoju w Polsce ma stosunkowo nowy nad Wisłą format galerii społecznościowej, centra convenience czy domy handlowe z ofertą premium, np. marek znanych projektantów. Rynek otwarty jest także na centra handlowe, w których udział oferty rozrywkowej jest znacznie wyższy niż w obecnie działających obiektach.

Od kilku lat w Galerii Jurajskiej sięgamy odważnie po możliwości, jakie stwarza idea trzeciego miejsca. Rozwijamy m.in. neutralne strefy wypoczynku, które zapewniają klientom atrakcje poza zakupowe. Przykładem takich realizacji jest np. ogród miejski na bulwarach Warty, czyli ponad 8,5 tys. m kw. terenów rekreacyjnych, jakie powstały przy galerii, strefa dydaktyczna premium z dwoma olbrzymimi akwariami czy strefa relaksu designem przypominająca tramwaj. Jednocześnie coraz mocniej sięgamy po możliwości, jakie daje nam retailtainment. Umożliwia to rosnący udział rozrywki w naszej ofercie, a także zmiany, jakie zachodzą w tenant-mix. Paradoksalnie rozwój tego elementu w galerii pobudził wprowadzony zakaz handlu w niedziele i święta, a naszą odpowiedzią na to ograniczenie jest Niedzielne Centrum Rozrywki. Jest to unikalna i niezwykle szeroka oferta rozrywkowa, składająca się z naszych najemców, którzy mogą działać w niedziele, i infrastruktury galerii. W ostatnich latach sięgamy także mocno po możliwości, jakie stwarza galeria społecznościowa. Rozwój neutralnych stref wypoczynku, ale także strefy food court czy oferty rozrywkowej i wypoczynkowej pozwala nam na stopniowe przekształcanie się w miejsce, które służy nie tylko do zakupów, ale w którym także można spędzić wolny czas. Nie bez znaczenia jest również sięganie po nowe trendy w designie przestrzeni handlowych. Galeria, aby pozostać atrakcyjną, musi iść z duchem czasu – tworzyć klimat i klimatyczne miejsca, które nie tylko podnoszą komfort robienia zakupów, ale także tworzą klientom nowe, dodatkowe powody do wizyty i długiego pobytu. Bardzo ważny jest również element zaskoczenia we wnętrzu obiektu, coś, co sprawia, że galeria się wyróżnia. W naszym przypadku jest to np. największa na świecie ściana wodna z zegarem. Kluczowe dla nas jest także, aby poprzez inwestycje rozwijać consumer experience w Galerii Jurajskiej i to nawet w takich kwestiach jak zapewnienie klientom łatwości parkowania czy możliwości sprawdzenia wolnych miejsc postojowych przy pomocy aplikacji.

Tagi: Galeria Jurajska Roman Bugajczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

zobacz więcej informacji o: Galeria Jurajska

Zobacz także

Odważnie sięgamy po możliwości, jakie stwarza idea trzeciego miejsca

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.