Amerykanin, biolog, profesor Guy McPherson powiedział tak: „Jeśli sądzisz, że ekonomia jest ważniejsza od środowiska, pomyśl: jak długo dasz radę liczyć pieniądze, wstrzymując oddech?”. Wzrost temperatury, wyższy poziom oceanów, przeludnienie… To, jakie skutki mogą przynieść te czynniki, brzmi groźnie lub wręcz przerażająco, więc zrozumiała jest tendencja do traktowania jej jako wręcz fantastycznej i nieprawdopodobnej, rodem z filmów katastroficznych. Czy mamy świadomość, jak duże zmiany mogą zadziać się już wkrótce? - zastanawia się Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line.
W rozmowie o klimacie chyba kluczowa jest linia naukowcy – politycy. Naukowcy gromadzą i analizują dane, a następnie przedstawiają programy, wnioski, modele. Pracują z perspektywą setek tysięcy lat. W tej sytuacji, jak bardzo musielibyśmy zmienić nasz sposób myślenia, podejmowania działań i przyjmowania odpowiedzialności, abyśmy umieli wychodzić poza czteroletnią kadencję? Myślę jednak, że Ziemia sobie bez nas poradzi. I to jest dobra wiadomość.
Jesteśmy firmą usługową z siedzibą w Warszawie, a nasze nośniki reklamowe znajdują się w całej Polsce. Nawet ten najprostszy w codziennej pracy oznacza, że mamy wpływ na środowisko – plakaty muszą dojechać we wskazane miejsce. Dbamy więc o logistykę, optymalizujemy przejazdy, łączymy wyjazdy służbowe tak, aby w samochodzie jechała więcej niż jedna osoba. Mamy sprawne i niskoemisyjne auta, które regularnie serwisujemy.
Podchodzimy odpowiedzialnie do plakatów z markami naszych Klientów: po zakończeniu kampanii reklamowych plakaty utylizujemy bezpiecznie dla reklamowanych marek, ale i bezpiecznie dla środowiska. Właśnie uruchomiliśmy naszą nową sieć nośników digital OOH. To nie tylko powiększenie naszej oferty i możliwości realizowania kampanii cyfrowego outdooru na rzecz Klientów. Ekrany LCD to dzielenie tego samego miejsca: więcej kampanii, mniej nośników, zero papieru i prosta obsługa, wymagająca rzadszych podróży.