Oferta usługowa łódzkiego centrum handlowego przy ul. Drewnowskiej 58 poszerzyła się o nową placówkę banku Credit Agricole. Tym samym marka otworzyła swój pierwszy oddział w centrum handlowym w Polsce.
Branża usługowa to bardzo ważny element tenant mixu centrum handlowego. Portfolio łódzkiego obiektu powiększyło się o placówkę banku Credit Agricole, będącego częścią międzynarodowej grupy bankowej, o francuskim rodowodzie. Credit Agricole stawia przede wszystkim na najwyższą jakość obsługi i ciągle dostosowuje swoje działania do oczekiwań klientów.
Chcemy tworzyć najlepsze doświadczenie klientów i dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwolą nam jeszcze lepiej dopasować się do ich potrzeb. Otwarcie pierwszej placówki w centrum handlowym jest dla nas testem, zarówno pod względem sprzedaży jak i budowania relacji
– mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej Credit Agricole.
Kameralny oddział w Łodzi to kolejna, szósta już bezgotówkowa placówka banku w Polsce. Całość podzielona jest na strefę, w której klienci mogą samodzielnie wpłacić lub wypłacić gotówkę w nowoczesnych wpłatomatach i bankomatach, a także na przestrzeń do indywidualnych konsultacji z doradcą klienta. Zrezygnowanie z tradycyjnych kas pozwala doradcom na bardziej indywidualne podejście do klienta i poświęcanie całej uwagi na rozwiązanie danego problemu.
Wybór łódzkiego centrum handlowego nie jest przypadkowy.
Otworzyliśmy placówkę w lokalizacji bardzo lubianej i często odwiedzanej przez łodzian i mieszkańców okolicznych miast. Ważna była też możliwość zapewnienia klientom obsługi w godzinach dłuższych niż standardowe. Dostępność naszych doradców w godzinach wieczornych, może być dla nowych klientów czynnikiem decydującym o podjęciu współpracy z nami
– zdradza Lidia Wawrzycka, dyrektor Regionu Łódź Credit Agricole.
Placówka Credit Agricole mieści się na pierwszym piętrze galerii handlowej, przy tzw. małej rotundzie.