Chcemy nadal być numerem jeden w Gliwicach

2017-05-08 | 10:00

Forum jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród branżowych w dziedzinie marketingu. Jakie działania marketingowe odnoszą najlepsze rezultaty?

Te, które najlepiej postrzegają nasi klienci. Staramy się inicjować akcje i organizować takie wydarzenia, które się wyróżniają, nie są powtarzalne. Jasne, czasem sięgamy po metody, które stosują z powodzeniem także inne centra. Wyjątkowość budujemy jednak na tych akcjach, które są typowo „nasze”. Przykład to kolejna edycja projektu „Z Forum możesz więcej”. Z roku na rok jest on coraz bardziej popularny, buduje lojalność i sympatię klientów, a do tego zakłada ścisłą pracę z najemcami. Trwa też około miesiąca, co eliminuje wpływ niekorzystnych czynników niezależnych od nas, takich jak np. pogoda.

W ciągu ostatniej dekady obserwowaliśmy zmiany na rynku retail. Co Pana zdaniem zmieniło się najbardziej?

Oczekiwania klientów. Dziś Klient wie czego chce i jasno artykułuje swoje oczekiwania. To wymaga dużej reaktywności w dziedzinie marketingu i stosowania nowoczesnych narzędzi. Duże nasycenie powierzchnią handlową w miastach zawiesza zarządcom wysoko poprzeczkę. Dziś nie wystarczy być, lecz mocno pracować na zaufanie, które procentuje frekwencją i obrotami.

Centrum Handlowe Forum realizuję politykę społecznej odpowiedzialności biznesu. W Polsce to nadal raczkujący segment. W jakie działania CSR – owe jesteście zaangażowani?

W liczne projekty lokalne. Naszą markę budujemy z ludźmi stąd. Jesteśmy częścią miasta i staramy się mu służyć. Posiadamy jedyną w swoim rodzaju, wyjątkową bibliotekę na terenie centrum.  Działa u nas Punkt, w którym pracuje się z młodzieżą z uboższych rodzin. Wspieramy niepełnosprawnych, którzy odbywają u nas praktyki. Ostatnio mocno angażujemy się w projekt pomocy lokalnemu hospicjum. Lista akcji, które wspieramy lub wręcz inicjujemy jest bardzo długa. Uważamy bowiem, że społeczna odpowiedzialność takiego obiektu jak centrum handlowe ma sens i jest sytuacją typu win-win.

Czego życzyłby Pan Centrum Handlowemu Forum na kolejne 10 lat?

Stu lat (śmiech)! Dokładamy starań, aby każdy klient dobrze się u nas czuł i znalazł ofertę, której szuka. Życzę, aby CH FORUM budziło tylko dobre skojarzenia i cieszyło się nadal taką reputacją, jaką ma w tej chwili. Chcemy nadal być numerem jeden w Gliwicach.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Katarzyna Łopuszyńska, Studio Apalat Źródło: CH Forum Gliwice

Chcemy nadal być numerem jeden w Gliwicach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.