Premiera pierwszej kolekcji ubrań Kubota

2021-07-15 | 09:00

Kubota prezentuje pierwszą linię odzieży. Marka kojarząca się z kultowymi klapkami z lat 90. zaskoczyła premierą kolekcji ubrań. Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Kilka dni po premierze ubrań nastąpi kolejna niespodzianka specjalna – nowa odsłona flagowego modelu klapka na Rzep.

Pierwsza linia odzieży od Kuboty
Marka właśnie zaprezentowała pierwszą linię ubrań, która otwiera nowy rozdział w swojej blisko 30-letniej historii. Kubota postawiła na wygodę, luz i streetwearowy styl. W kolekcji znajdziemy bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, szorty oraz akcesoria zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90., tworzący idealny duet z klapkami na rzep oraz skarpetami z logo marki. 

Odzież łącząca geometryczny, przeskalowany print idealnie wpasowuje się w miejski styl i panujące trendy. Prosta forma, kolor i wygoda, to hasła, które najlepiej odzwierciedlają pierwszą kolekcję odzieży marki Kubota. Większość modeli powstała z surowców naturalnych, które idealnie nadadzą się na wakacyjny wypoczynek, ale sprawdzą się również w klimacie miejskim. Tkaniny, które zostały wybrane do stworzenia kolekcji ubrań to przede wszystkim miłe w dotyku, mięsiste dzianiny. Linia oparta jest o naturalne tkaniny – w składzie każdego z produktów znaleźć można m.in. 80% bawełny, a w przypadku T-shirtów 100%.

Zarówno kolekcja ubrań, jak i dodatków zachowana jest w nowoczesnej, energetycznej stylistyce, nawiązującej do klimatu vintage. Kubota to przede wszystkim kolor, dlatego w przypadku odzieży również odgrywa on bardzo ważną rolę. W kolekcji można odnaleźć mocne i wyraziste połączenia kolorystyczne.

Damska część kolekcji bazuje na bieli, czerni i pastelowym różu, przełamanych mocnym akcentem soczystej zieleni, która swym odcieniem totalnie porywa i przywołuje na myśl wakacyjny vibe. Kolekcja męska to z kolei bardziej stonowana kolorystyka. Znajdziemy w niej błękit, odcienie niebieskiego z kroplą szarości oraz bordo. Nie zabrakło również ponadczasowej bieli i czerni. Obie linie łączy geometryczny, przeskalowany print, do którego inspiracją były już wcześniej wspomniane lata 90., co było zabiegiem nieprzypadkowym. Pierwsza kolekcja odzieży nawiązuje klimatem do czasów, kiedy narodziła się marka oraz kultowe klapki Kubota Rzep.

Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą również znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby. Nasze ubrania można ze sobą dowolnie miksować, uzupełniając stylizacje licznymi modelami klapków i skarpet. W tegorocznej kolekcji nie zabraknie również bucket hatow, czapek z daszkiem oraz czapek panelowych. Pierwszy raz pojawi się również torba plażowa typu shopper, idealna na wakacyjny wyjazd. Premiera nowej kolekcji akcesoriów planowana jest na lipiec

– mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota.

Premiera pierwszej w historii kolekcji ubrań Kuboty wiąże się z jeszcze jednym ważnym wydarzeniem dla marki. W ciągu kilku dni od premiery odzieży, do oferty dołączą nie tylko liczne akcesoria, które powstały dla uzupełnienia linii odzieżowej. Nowością w ofercie będzie nowy model – Rzep 2.0, odświeżona wersja legendarnego modelu. Rzep 2.0 to połączenie klasyki z nowoczesnością. W nowej wersji flagowego modelu regulowany pasek został wzmocniony, a wyprofilowana podeszwa stała się grubsza i wyższa.

W obiektywie Łukasza Ziętka
Podczas sesji nowej kolekcji Kuboty za obiektywem stanął Łukasz Ziętek. Modele ubrani byli w stylizacje przygotowane przez Iwonę Łęczycką. Wsparciem na backstagu była choreografka Agnieszka Konopka. Z kolei za make-up odpowiadała Marianna Yurkiewicz. Za fryzury podczas sesji odpowiedzialny był Kamil Pecka.

Sesja, której myślą przewodnią była świeżość i nowoczesność odbyła się w Warszawie w Studio 99. Nie zabrakło również puszczenia oka w stronę lat 90., z których wywodzi się Kubota. Klimat vintage jest szczególnie widoczny na zdjęciach grupowych, które przywodzą na myśl popularne w tamtych czasach girlsbandy oraz boysbandy.

W sesji wystąpili modele: Nilufar, Kamila Irobi, Ania Moreno z agencji Uncovered, Michał Kot i Julia Suryś z United, a także Borys Bajan, Ivan Zaretski i Kuba Basiewicz z agencji As Management.

Ceny nowej kolekcji kuszą przystępnością. Zaczynają się już od 70 zł za T-shirt. 

Tagi: Artykuły sportowe Kubota Odzież damska Odzież męska
Oceń artykuł:

Źródło: Kubota

Zobacz także

Premiera pierwszej kolekcji ubrań Kubota

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.