Sieć sklepów KiK to jeden z czołowych przedstawicieli sektora value retailers, nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecny od ponad 10 lat w galeriach handlowych i retail parkach brand już na dobre wpisał się w handlowy krajobraz naszego kraju, jeśli chodzi o dyskonty niespożywcze.
W nowo otwartych sklepach KiK znajdziemy szeroki asortyment produktów dla całej rodziny – damskie, męskie, dziecięce ubrania, zabawki, a także dodatki do domu czy drobne AGD. Zgodnie komunikowanym hasłem „cena mówi sama za siebie”, cała oferta prezentuje atrakcyjną relację jakości do ceny. Sklepy KiK niezmiennie pojawiają się w centrach handlowych i retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.
Z uwagi na działania ekspansyjne, sieć sklepów KiK wciąż poszukuje nowych lokali. Optymalna powierzchnia powinna wynosić ok. 500 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.
Sieć sklepów KiK zapowiada, że 5 otwarć wieńczących listopad, to nie ostatnie słowo w zakresie działań ekspansywnych zaplanowanych na ten rok.