ALDI rozpoczyna działalność na LinkedIn

2021-07-16 | 09:00

ALDI Polska uruchamia oficjalny profil na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne, ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil zgromadził ponad 1400 obserwujących. Utworzenie profilu na LinkedIn to kolejne działanie ALDI w Social Mediach po uruchomieniu w 2020 r. Instagrama oraz 2019 r. oficjalnego profilu na Facebooku.

Głównym celem wprowadzenia profilu LinkedIn jest budowanie wizerunku i promowanie ALDI jako pracodawcy godnego zaufania, odpowiedzialnego społecznie oraz tworzącego przyjazne miejsce pracy. Dzięki tym działaniom sieć chce zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym oraz wśród poszukujących pracy. ALDI to ludzie dlatego na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników, ich historie oraz autorskie wypowiedzi. Sieć przedstawi również swoje  zespoły i ekspertów, dumnych z pracy w firmie z ponad 100 letnią tradycją i historią. LinkedIn będzie również miejscem, w którym obserwujący dowiedzą się więcej o samej marce, jej historii, rozwoju ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności. Nie zabraknie treści dotyczących odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju, a także eksperckiej wiedzy w odniesieniu do trendów w branży retail.

Naszym założeniem strategicznym jest budowanie świadomości marki w nowym kanale i kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i wartej lepszego poznania. Swoją aktywnością w tym kanale chcemy odpowiedzieć na potrzeby osób, które na LinkedIn poszukują przyjaznego miejsca pracy, ale również informacji o rynku i trendach w branży retali. Na naszym kanale coś dla siebie znajdą zarówno kandydaci, profesjonaliści z branży i miłośnicy kreatywnej komunikacji

– wyjaśnia Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska.

Portal LinkedIn to doskonałe miejsce, by budować wizerunek pracodawcy. Poprzez szczerą, otwartą i autentyczną komunikację chcemy zwiększać świadomość i rozpoznawalność marki wśród potencjalnych kandydatów jak również zadbać o satysfakcję obecnych pracowników. Naszym głównym założeniem jest oddanie głosu naszym pracownikom, którzy kształtują naszą firmę i są naszą wizytówką. LinkedIn dodatkowo umożliwia pokazanie tej strony działalności firmy, która nie jest widoczna na co dzień. A to jest bardzo ważny aspekt dla kandydatów i przyszłych pracowników. Jestem przekonany, że zaskoczymy obserwujących wieloma faktami i historiami. Mam również nadzieję, że poznanie nas będzie pasjonującym doświadczeniem w takim samym stopniu, jak praca w naszej organizacji

- mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji ALDI Polska.

Cała koncepcja wizualna profilu została zaprojektowana w taki sposób, aby odróżnić sieć od innych podmiotów z branży retail. ALDI stawia przede wszystkim na ciekawe rozwiązania graficzne, zarówno w zakresie formy, kolorystki jak i samych treści. Poprzez swoje działania w Social Mediach ALDI zaprasza wszystkich zainteresowanych do wejścia w interakcję z marką. Posty ALDI na LinkedIn pojawiać się będą kilka razy w tygodniu.

Profil ALDI na LinkedIn to kolejny profil marki w Social Mediach. W 2019 roku ALDI uruchomiło swój fanpage na Facebooku, który śledzi ponad 40 tysięcy odbiorców, a w 2020 roku sieć weszła na Instagram gdzie zgromadziła niemal 7 tysięcy obserwujących. 

Tagi: Agnieszka Barańska ALDI Polska Łukasz Góralczyk
Oceń artykuł:

Źródło: ALDI

Zobacz także

ALDI rozpoczyna działalność na LinkedIn

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.