W tym roku Big Mac, ikona McDonald's skończył 50 lat. Ten burger to jedyna kanapka, którą można znaleźć w menu każdej restauracji McDonald's na całym świecie. Dzięki temu jest łatwo rozpoznawalna i stanowi symbol marki.
Big Mac skończył 50 lat w zeszłym miesiącu, a McDonald's świętuje, łącząc się z inną ikoną - Coca-Cola. Brazylijska agencja DPZ&T promuje jubileusz, zamieniając zszywki obrazujące Big Maca McDonald's w limitowaną wersję puszki Coca-Coli.
- Zrobiliśmy coś bezprecedensowego, połączyliśmy dwie wspaniałe ikony - mówi Rafael Urenha, dyrektor kreatywny ds. DPZ & T, Adweek. - To taki specjalny hołd tylko dla Big Maca.
Puszka, która została ujawniona w zeszłym tygodniu, prezentuje nowoczesny wizerunek klasycznej kanapki: dwa placki, sałatę, ser, pikle, bułkę sezamową i oczywiście, specjalny sos.
Pięć dekad zasługuje na wielkie świętowanie. Postanowiliśmy pokazać moc partnerstwa, które zawsze się sprawdzało - w końcu Big Mac z Coca-Colą to doskonała kombinacja
- powiedział Dan Gertsacov, dyrektor ds. Marketingu w McDonald's w Ameryce Łacińskiej.
Specjalna puszka zostanie wydana w tym tygodniu i będzie dostępna tylko w Ameryce Południowej.