Styl athleisure to synonim marki Adidas i jeden z najmocniejszych trendów ostatnich lat. To jeden z powodów, dla których popularność odzieży z kultowymi trzema paskami nie gaśnie. Rosną też powierzchnie handlowe marki. Po niedawnym otwarciu największego polskiego sklepu Adidas w Designer Outlet Warszawa, ponad dwukrotnie powiększony salon powitał klientów w Designer Outlet Gdańsk.
Nowy lokal to 710 mkw., na których klienci mogą swobodnie poruszać się wśród tematycznych ekspozycji dla miłośników różnych aktywności sportowych, outdooru czy niezobowiązującego stylu street fashion. Salon został zaaranżowany w taki sposób, by kupujący w każdym zakątku czuli się komfortowo i mieli wygodny dostęp do półek i wieszaków.
Podobnie jak w Warszawie, wnętrza zostały zaaranżowane według autorskiego konceptu marki, nazwanego Stadium. Jest on połączeniem najważniejszych zasad handlu ze świadomym budowaniem i umacnianiem wizerunku marki i jej historii, która szczególnie podkreślona została w wystroju sklepu.
- Oferta sportowa jest jednym z najistotniejszych filarów sprzedaży w centrach outletowych. Klienci chętnie korzystają z doskonałej jakości proponowanej przez ich ulubione marki, które u nas dostępne są w atrakcyjnych cenach, stale obniżonych nawet o 70%. Ze strony marek sportowych widzimy też zapotrzebowanie na większe, przestronniejsze lokale, które są w stanie zabezpieczyć rosnącą dynamikę sprzedaży i staramy się w miarę możliwości odpowiadać na takie prośby
– podkreśla Katarzyna Czapran Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk.
Nowy, przestronny salon Adidas jest w stanie obsłużyć rosnące potrzeby klientów z Pomorza, oraz gości z krajów sąsiednich, którzy chętnie przyjeżdżają tu na zakupy.