OCHNIK jest marką, która gości na polskim rynku od przełomowego roku ’89, a więc już 25 lat. Droga od śmiałego marzenia o rodzinnej firmie do ugruntowanej pozycji marki oferującej odzież i galanterię skórzaną najwyższej jakości była długa i wymagała podejmowania trudnych wyzwań. Jednym z nich było niewątpliwie budowanie sieci własnych salonów, która w marcu bieżącego roku powiększyła się o kolejne 4 punkty sprzedażowe. Jednym z nich jest salon o powierzchni 57,05 mkw. znajdujący się C.H. Ferio w Starym Mieście koło Konina, którego oficjalne otwarcie miało miejsce 6 marca 2014 roku. 2 tygodnie później, 20 marca, otwarto kolejne 2 salony detaliczne marki. Jeden w centrum handlowym w Lublinie przy ulicy Wincentego Witosa 32 (70,50 mkw.), kolejny w Kaliszu przy Górnośląskiej 82 (64,15 mkw.) Serię marcowych otwarć zakończyło uruchomienie salonu o powierzchni 69,04 mkw. w nowo otwartej galerii w Siedlcach mieszczącej się przy ulicy Piłsudskiego 74.
OCHNIK posiada sieć salonów firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem e-sklepu oraz działu sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
Tagi: