Fielmann otwiera swoje pierwsze butiki optyczne w stolicy

2020-12-28 | 14:22

22 grudnia 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył nie jeden, ale aż dwa butiki optyczne w Warszawie! Z tej okazji nawiązał współpracę z ilustratorką mody Eleną Ciupriną, która przygotowała serię ilustracji inspirowanych Warszawą oraz modą okularową. Prace artystki można zobaczyć m.in. w salonach marki Fielmann.

Warszawskie otwarcia są szczególne dla marki, dlatego też Fielmann przygotował wyjątkowy prezent dla mieszkańców stolicy, którzy odtąd będą mieli okazję skorzystać z szerokiej oferty sieci optycznych butików. Z okazji pojawienia się na stołecznej mapie w centrach handlowych przy ul. Złotej 59 oraz ul. Głębockiej 15, firma nawiązała współpracę z Eleną Ciupriną, ilustratorką mody, której prace publikowane były w polskich oraz międzynarodowych magazynach modowych.
 
Artystka przygotowała dla marki serię czterech ilustracji inspirowanych atmosferą Warszawy oraz okularami. W swoich grafikach dla marki Fielmann, Elena Ciuprina podkreśliła modowy charakter marki. Oprawy, inspirowane wzorami z kolekcji trendów jesień/zima 2020-2021, grają tu pierwsze skrzypce i stanowią doskonałe uzupełnienie stylizacji postaci. Miejskiego sznytu grafikom dodają ich tła, na których widnieją charakterystyczne dla Warszawy lokalizacje. W ten sposób Fielmann oddaje hołd miastu, w którym właśnie się pojawił.

Markę Fielmann poznałam przy okazji moich podróży po Europie. Od początku kojarzyłam ją z pięknymi i jakościowymi okularami. Projekt realizowany wspólnie z Fielmann z okazji pojawienia się marki w Warszawie doceniam szczególnie, ponieważ jego realizacja oparta była na zaufaniu, pozostawiając mi dużą swobodę twórczą. Ponadto, temat tego projektu był również bliski mojemu sercu. Warszawa, jako miasto, potrafi być bardzo inspirująca, nieustannie zachwyca mnie swoim eklektyzmem - połączeniem kontrastów atmosfery retro, którą czuć na Krakowskim Przedmieściu, oraz dynamicznej nowoczesnej architektury ścisłego centrum. W swoich pracach chciałam oddać tę różnorodność, nie tylko przez pryzmat miejsc, które służą za tło, ale i poprzez przedstawione postaci. Każda z nich jest inna, a łączy je miasto, wyczucie stylu oraz ponadczasowe oprawy

- mówi Elena Ciuprina, ilustratorka mody.

Grafiki autorstwa Eleny Ciupriny są dostępne w dwóch nowo otwartych salonach marki w tradycyjnej formie eleganckich kart pocztowych oraz online na stronie Fielmann i profilu marki na Instagramie w formie tapet na smartfony.

Ekspansja marki w Polsce

Fielmann to od lat symbol mody okularowej w korzystnych cenach. Różnorodność kolekcji zaskakuje nawet najbardziej wymagających konsumentów. Od opraw do szkieł korekcyjnych po okulary przeciwsłoneczne, a także akcesoria oraz soczewki kontaktowe wysokiej jakości. W ofercie butiku znajdują się produkty znanych na całym świecie projektantów okularów oraz z kolekcji Fielmann. W każdym z salonów klienci mogą wybierać spośród 2000 oprawek.
 
W butikach sieci w doborze odpowiednich szkieł pomagają eksperci marki Fielmann, którzy zapewniają klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w dobraniu opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i preferencji konsumentów.

Niezwykle cieszymy się, że do grona miast, w których możemy pochwalić się obecnością butików Fielmann dołącza Warszawa. Stolica Polski była i jest dla nas strategicznie ważnym miejscem na mapie kraju. Dotychczasowe działania to wynik analizy i odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Chcemy, aby nasze usługi były dostępne dla wszystkich, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z nie jednego, a dwóch otwarć salonów Fielmann w Warszawie. Mamy nadzieję, że ten szczególny czas w jakim zdecydowaliśmy się na tak odważne kroki, pozwoli w szybkim czasie stać się głównym graczem w branży na Mazowszu.

- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.

Mimo pandemii obecny rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Nieustannie inwestując w swoją strategię rozwoju, niemiecka marka tuż przed świętami otworzyła kilka butików w kluczowych miastach Polski. Obecnie firma posiada 24 salony, w tym nowo otwarte dwa butiki w Warszawie. Fielmann właśnie znalazł się wśród najemców centrum handlowego przy ul. Złotej 59 oraz ul. Głębockiej 15.
 
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny opracowanych naukowo – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
 
Fielmann dynamicznie rozwija swoją działalność na rynku polskim, dlatego też w planach są kolejne otwarcia. W najbliższych miesiącach marka planuje otworzyć butiki w miastach, w których dotychczas nie była obecna, m.in. w województwie warmińsko-mazurskim, a także w Krakowie, w którym są obecnie dwa salony Fielmann.
 
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 320 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

Tagi: Dariusz Sądowski Fielmann Otwarcia sklepów Elena Ciuprina
Oceń artykuł:

Źródło: Fielmann

Zobacz także

Fielmann otwiera swoje pierwsze butiki optyczne w stolicy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.