Jak podnieść e-sprzedaż w branży mody?

2023-10-17 | 08:00

Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie firmom aktualnej i praktycznej wiedzy, która pomoże im odnosić sukcesy na zmieniającym się rynku. Tegoroczna edycja zatytułowana „E-commerce w modzie” będzie poświęcona sposobom na zwiększenie sprzedaży internetowej. Rejestracja na wydarzenie trwa do 19 października.


W programie Fashion Business Congress: E-commerce w modzie znajdą się następujące tematy:

Jak skonstruować bombę sprzedażową? Lista narzędzi dla sklepu internetowego B2C i B2B, które pomogą Ci się wyróżnić.”
Renata Gerlach - New Business Manager Team Leader, Agnieszka Lipka - New Business Manager, AtomStore

„Jak dzięki opiniom zbudować wiarygodność i pozyskać klientów w Polsce i za granicą.”
Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl

„Rynki adriatyckie oraz bałtyckie – nieodkryty potencjał dla polskiego e-commerce. Dowiedz się, jakie możliwości przed branżą fashion otwierają te niewielkie kraje.”
Paweł Wasilewski, Key Account Manager, Packeta Poland

„Czy technologia pozwoli mieć każdej marce aplikacje mobilną?”
Sławomir Spyra, Head of Communications, Merce

„Zarządzanie informacjami o produktach w kanałach online i offline z wykorzystaniem AI.”
Ewa Możejko, Team Leader Pionu Retail, LSI Software

„Jak zoptymalizować pracę magazynu i przyspieszyć realizację zamówień w branży fashion?”
Łukasz Sadłowski, Grupa eSprzedaż, Sellingo i Sellasist

„Twoja marka to więcej niż ciuchy, to społeczność.”
Joanna Dobosz, Senior Account Executive, Edrone

„Dobra polityka zwrotów - czyli jaka?”
Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty

„Komunikacja z klientem – modna czy wygodna?”
Anna Gomza i Mateusz Goc, eksperci komunikacji omnichannel i call center w Tide Software

„Moda na międzynarodowy rynek: USA, UK i UE. Obniż koszty ekspansji i konkuruj jak lokalny sprzedawca.”
Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply

„Myśl indywidualnie, działaj hurtowo - rozbudowana personalizacja zamówień.”
Anna Łuczyńska - Customer Service Team ManagerKarol Kowalik - Technical Project Manager, Media4U

„Moda na dane, czyli jak przekształcić dane w przydatne informacje.”
Mateusz Bober, Senior UX/UI Designer, UX & Analytics Leader, Ideo Force

Dokładna agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie: www.fashionbusinesscongress.com. Udział dla firm z branży mody jest bezpłatny. Organizatorem Fashion Business Congress jest firma Promedia Jerzy Osika. Patronatem Honorowym wydarzenie objęły: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polish Outoor Group, Ispo Munich, Inghorgenta, Texprocess, Techtextil i Texworld. Partnerzy tegorocznej edycji to: Packeta, Zaufane.pl, AtomStore, Merce, LSI Software, Grupa eSprzedaż, Edrone, Tide Software, Wygodne Zwroty, Salesupply, Media4U i Ideo Force. Sponsorzy Upominków: Teekanne, Wings i Dafi. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Magazyn Modna Bielizna, Magazyn Galerie Handlowe, GalerieHandlowe.pl

Tagi: Jerzy Osika Promedia
Oceń artykuł:

Fot: Promedia Źródło: Promedia

Jak podnieść e-sprzedaż w branży mody?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.