Magazyn Galerie Handlowe marzec-maj 2022 już jest ONLINE!

2022-03-07 | 09:50

Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim wywiady z przedstawicielami firm METRO Properties, Samsung i Rossmann. Ponadto, jak zawsze interesujące opinie ekspertów i garść ciekawych artykułów branżowych.


METRO Properties: Pandemia nauczyła nas lokalności

Pandemia COVID-19 zmieniła wiele przyzwyczajeń zakupowych konsumentów. Do niedawna wyjście do galerii handlowej z całą rodziną lub przyjaciółmi stanowiło jeden z ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu. Polacy coraz częściej dokonują zakupów w internecie, a dynamika rozwoju segmentu e-commerce przybiera coraz bardziej na sile. Jaką strategię powinny zatem obrać centra handlowe, aby nadal pozostać atrakcyjnymi dla klientów? - podpytaliśmy Urszulę Porębską, Dyrektor Marketingu firmy METRO Properties, zarządzającej siecią centrów handlowych M1. czytaj więcej

Uwaga na ekran. Samsung Digital Signage w drogeriach Rossmann

Technologie, takie jak blockchain czy digital signage, to przyszłość handlu stacjonarnego. Dla sieci drogerii Rossmann ta przyszłość zaczęła się już przed kilkoma laty. Witryny ich sklepów od 2019 roku sukcesywnie wyposażane są w system Digital Window Display od Samsung. Dziś w witrynach polskich sklepów Rossmann działa już łącznie 3160 nowoczesnych ekranów o podwyższonej jasności. Na zlecenie obu marek skuteczność tego rozwiązania sprawdził ostatnio w specjalnym badaniu Ipsos. Rozmawiamy z Bogdanem Maksymiec, Dyrektorem Marketingu sieci Rossman oraz Marcinem Sasem, Ekspertem rozwiązań Display dla Retailu w Samsung Electronics Polska. czytaj więcej

Sambójstwa w centrach handlowych. Jak reagować i przecidziałać próbom odebrania sobie życia?

W ostatnim kwartale minionego roku dało się zauważyć serię samobójstw i prób samobójczych, jakie miały miejsce m.in. w dużych centrach handlowych. 28 października mężczyzna spadł z ostatniego piętra galerii handlowej w centrum Warszawy, a kilka dni później, 2 listopada w podobnych okolicznościach zginęła 46-letnia kobieta. W tym samym miesiącu na swoje życie targnęła się również 40-latka - na szczęście próbie samobójczej udało się zapobiec. Z kolei w szczecińskiej galerii handlowej odebrała sobie życie 13-latka oraz 35 letni mężczyzna. Jak podaje Komenda Główna Policji od stycznia do listopada 2021 aż 1339 dzieci i nastolatków w wieku 7-18 lat próbowało popełnić samobójstwo, natomiast wśród osób dorosłych w niespełna półrocznym okresie ub. roku zarejestrowano prawie 5,7 tys. zamachów samobójczych. Pytamy ekspertów o to w jaki sposób można zabezpieczyć obiekt handlowy, aby uniknąć podobnych incydentów w przyszłości oraz w jaki sposób branża handlu i nieruchomości handlowych może się przyczynić do udzielania pomocy osobom poszukującym wsparcia? czytaj więcej

E-commerce i jego wpływ na funkcjonowanie handlu tradycyjnego i obiektów handlowych

Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", aż 77% internautów dokonało przynajmniej raz zakupów online. Z uwagi na pandemię 30% e-konsumentów kupuje w sieci więcej produktów, a 33% robi zakupy przez internet częściej. Dla wielu odbiorców internet stał się kanałem pierwszego wyboru przy poszukiwaniu różnych produktów, przez co rośnie także segment quick-commerce, błyskawicznych dostaw produktów zakupionych online. W ostatnim czasie firmy z sektora sprzedaży detalicznej coraz intensywniej zorientowane są na komunikację wielokanałową, a doznania zakupowe klientów zajmują często czołowe pozycje na liście priorytetów. Podpytaliśmy ekspertów branżowych zrzeszonych w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe m.in o to: jakiego typu działania zachęcają współczesnych konsumentów do zakupów online, a które decydują o ich wizycie w sklepie tradycyjnym? Pytamy również o to jakie doznania zakupowe zapewniają odwiedzającym dzisiejsze centra handlowe i w jaki sposób zmieniają się, aby pozostać wciąż atrakcyjnymi dla konsumentów? czytaj więcej

Pracowity rok dla Grupy CD Locum

Powrót do obrotów z roku 2019 oraz sukcesywna odbudowa frekwencji Klientów sprzed pandemii - z takimi wynikami rok 2021 zakończyły wszystkie cztery obiekty z portfolio
CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Rondo w Bochni oraz Galeria Dębicka. W obiektach pojawili się nowi najemcy, część lokali przeszło gruntowną przebudowę, uruchomiono nowe strony internetowe oraz w pełni zrealizowano zaplanowany kalendarz marketingowy. czytaj więcej


W numerze ponadto:

Agencja życie: Poznaj najlepsze realizacje z 2021 roku
Nie przespaliśmy pandemii i zrobiliśmy duży krok naprzód. Robimy najciekawsze eventy i to nas wyróżnia — mówi Maja Dylczyk, Dyrektor Zarządzająca Agencją Komunikacji ŻYCIE. Poznaj nasze najlepsze realizacje z 2021 roku! czytaj więcej

Zeccer: Druk. Zawsze tam, gdie Ty
Centra handlowe nieustannie poszerzają wachlarz usług dostępnych dla klientów. Ważne jest, aby odwiedzający placówki znaleźli w jednym miejscu jak najwięcej potrzebnych im na co dzień udogodnień i mogli załatwić wszystkie sprawy. czytaj więcej

IFM: Ewolucja usługi technicznego utrzymania w dobie pandemii
Fala zwiększonej liczby zachorowań wymusza konieczność odseparowania serwisów i Zarządcy działających w budynku. W tym przypadku zastosowanie znajdują narzędzia IT, które w sposób transparentny  pozwalają na gromadzenie zgłoszeń i przebiegu ich realizacji... czytaj więcej

Omnisense: E-commerce może być szansą dla sklepów offline
Handel tradycyjny w fizycznych przestrzeniach przechodzi obecnie ogromne zmiany. Sklepy internetowe i cały e-commerce natomiast weszły w fazę szybkiego rozwoju i popularyzacji. W dużej mierze jest to powodowane pandemią, która wymusiła na konsumentach nabycie nowych kompetencji zakupowych i w wielu przypadkach zmieniła ich dotychczasowe zakupowe nawyki, wprowadzając na stałe zakupy online. czytaj więcej

ABR Sesta: Nowe technologie w optymalizacji procesów sprzedażowych
Utrzymanie dynamiki wzrostu w perspektywie dłuższej niż kilka lat nie jest możliwe bez kompleksowej i głębokiej wiedzy o czynnikach sukcesu oraz o obecnych i potencjalnych klientach, ich potrzebach i oczekiwaniach, modelu decyzyjnym i zachowaniach w miejscu sprzedaży. czytaj więcej

Jet Line: Co musisz wiedzieć o Digital OOH, aby zrobić z nami swoją kampanię reklamową?
Z rozmów z marketerami centrów i galerii handlowych wiemy, że jedni są gorącymi orędownikami kampanii DOOH, drudzy mają wątpliwości lub wybierają inne narzędzia. Ci drudzy opierają się o doświadczenia sprzed lat: kiepskie lokalizacje, agresywnie oświetlone ekrany. Tymczasem to, co Digital OOH ma do zaoferowania dzisiaj, to zupełnie inne możliwości. czytaj więcej

RedEye: Centra handlowe w pandemii
W odpowiedzi na widoczne nasycenie rynku nieruchomości handlowych właściciele decydują się na poszerzenie, a nawet zmianę funkcji istniejących obiektów. Bardzo widoczny jest także trend modernizacji istniejących centrów handlowych. Nieodłącznym elementem tego procesu jest rebranding i postawienie na lifting identyfikacji wizualnej obiektu, jaką stanowią m.in. logo firmy, reklamy świetlne czy pylony reklamowe. czytaj więcej

HikVision: Potencjał drzemie w nowych technologiach
Pandemia oraz związane z nią obostrzenia, które odcisnęły piętno na rynku handlu detalicznego, stały się swojego rodzaju czynnikiem mobilizującym rynek do szybszych przemian w kontekście biznesowym (rozwój e-commerce oraz omnichanel), przy dużym nacisku na rozwój inwestycji w nowe tehnologie. Najbardziej widocznymi zmianami w obiektach handlowych, są wzmożone inwestycje w zaawansowane systemy liczące, pomiaru temperatury, detekcji maseczek, systemy dezynfekcyjne lub dekontaminacyjne – to pod kątem kontroli epidemiologicznej. czytaj więcej

 

Tagi: CD Locum Magazyn Galerie Handlowe METRO Properties OmniSense Rossmann Samsung Zeccer Digital Signage Agencja życie IFM ABR Sesta Jet Line Redeye HikVision
Oceń artykuł:

Fot: Envato Źródło: Redakcja

Magazyn Galerie Handlowe marzec-maj 2022 już jest ONLINE!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.