Nagroda została przyznana za cykl eventów ''Wielka Bitwa Muserów (#M1Bitwa Muserów)'', które odbywały się w Centrach Handlowych M1 zarządzanych przez METRO PROPERTIES.
Akcja skierowana do nastolatków oparta była na użytkownikach Musical.ly (obecnie TikTok) i polega na zabawie, w której fani mogą dostać się do drużyny, prowadzonej przez jednego z 4 kapitanów- sławnych Muserów. Uczestnicy wraz z nimi nagrywają wspólne wideo na zadany temat. Wideo jest następnie publikowane na kanale Musera. Drużyny rywalizują o jak największą liczbę lajków. Materiały są wyświetlane na scenie, a publiczność, wraz z dwoma dodatkowymi sławnymi Muserami – jurorami aktywnie głosuje na ich zdaniem najlepsze nagrania. Bitwa to kulminacyjna i unikalna część imprezy. Marzeniem każdego z fanów jest dostanie się do drużyny i wystąpienie na scenie i w wideo razem ze swoim idolem.
- Sprostanie oczekiwaniom współczesnego młodego odbiorcy jest wyjątkowo trudnym zadaniem. W dobie wciąż zmieniających się potrzeb, przebodźcowania informacyjnego i powstawania coraz to nowych aplikacji wspierających rozrywkę, postawiliśmy va banque – zdecydowaliśmy się na stworzenie takiego wydarzenia, które jeszcze bardziej przybliży młodego odbiorcę do jego idola. Stanęło na Bitwie Muserów. Eventy te generowały olbrzymi wzrost frekwencji– średnio blisko +40% per miasto. #M1BitwMuserów to też społeczność, która dzięki swojemu zaangażowaniu skutkowała ponad 12,4 mln wyświetleń hashtagu w mediach
- mówi Dyrektor Marketingu METRO PROPERTIES Urszula Porębska.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.
W tym roku w opinii Jury na szczególną uwagę zasłużył oryginalny i innowacyjny pomysł na event ''Wielka Bitwa Muserów (#M1Bitwa Muserów)'' oraz świetne przygotowanie do niego. Uznanie zyskało zastosowane nowatorskich rozwiązań i doskonałe wyczucie trendów, które pomogło dotrzeć do generacji Z, co w dzisiejszych czasach jest ogromnym osiągnięciem.