Na ulicach Gniezna pojawiły się plakaty będące głównym elementem
wiosennej kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno. Prezentują one elementy
modowe i wnętrzarskie oraz logotypy wiodących marek, których sklepy
znajdują się w Galerii m.in.: H&M, Jysk, Castorama czy New Yorker.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, gdyż to one śledzą nowinki na rynku tekstyliów i wyposażenia wnętrz, a także
podejmują decyzje zakupowe odnośnie odzieży czy zmiany dekoracji
mieszkań. Bezpośrednio z wiosną, modą i remontem powiązane jest także hasło kampanii „Odśwież swój styl na wiosnę”.
Kampania podkreśla bogatą ofertę Galerii Gniezno, w której można kupić
m.in. artykuły spożywcze, odzież, biżuterię czy produkty wyposażenia
wnętrz. Dogodny dojazd do tego jedynego centrum handlowego w mieście
oraz gama punktów usługowych i rozrywkowych, jak np. Kino Helios,
zapewniają możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w komfortowych warunkach.
Kampanię outdoorową uzupełnią materiały POS wyeksponowane wewnątrz
galerii handlowej. Dodatkowo Galeria Gniezno nawiązała współpracę
reklamową z najważniejszymi, lokalnymi tytułami prasowymi.
Za kreację kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno odpowiada agencja
Directors. Równolegle prowadzone są działania PR, które powierzono
Effective Public Relations.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Gniezno
Zobacz więcej sklepów w Galerii Gniezno
Tagi: