Najwyższy wynik sprzedażowy Designer Outlet Warszawa w historii centrum

2023-11-29 | 18:08

Tydzień, na który przypadał tegoroczny Black Friday okazał się przełomowy dla centrum outletowego Designer Outlet Warszawa. Zainteresowani dodatkowymi obniżkami klienci byli wyjątkowo aktywni, co przełożyło się na najwyższą zarejestrowaną w historii centrum sprzedaż. Jednocześnie to właśnie ten obiekt wykazał najlepsze wyniki w całym europejskim portfolio ROS Retail Outlet Shopping.

Tegoroczne święto wyprzedaży było wyjątkowo długie. Handel z rabatami rozciągnął się niemal na cały listopad, a poziomy upustów rosły wraz z nadchodzącym czarnym piątkiem, 24 listopada. Klienci właśnie w czasie największych zniżek cenowych upatrywali szansy na uzupełnienie zimowej garderoby, zakup prezentów świątecznych oraz akcesoriów do domu. To te kategorie były najczęściej kupowane w Designer Outlet Warszawa, który podczas tegorocznej akcji Black Week zarejestrował rekordowy poziom sprzedaży w swojej historii.

- Porównując wyniki akcji Black Week do bardzo dobrego poprzedniego roku, w Designer Outlet Warszawa zanotowaliśmy wzrost aż o 17 proc. To bardzo znacząca różnica, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę wielką ostrożność w wydatkach przeciętnego Kowalskiego

– mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Co więcej, pokonanie własnej skali to nie jedyny sukces zakończonej akcji Black Week w tym centrum handlowym. Dodatkowo wynik Designer Outlet Warszawa okazał się najwyższym w całym portfolio ROS Retail Outlet Shopping, który zarządza 12 obiektami outletowymi w całej Europie.

– To ogromny sukces i wielka satysfakcja. Musimy bowiem wziąć pod uwagę fakt, że Polacy zarabiają w polskich złotych, tak też wydają. To ponad czterokrotna różnica w porównaniu do klientów pozostałych obiektów operujących w strefie euro. Warto podkreślić, że wyniki sprzedażowe ze wszystkich dwunastu centrów przeliczamy na euro, a pomimo tego, to właśnie my stanęliśmy na podium i zdystansowaliśmy kolejny obiekt z grupy aż o 31 proc. – mówi Katarzyna Ciemińska

Czego to dowodzi? Zwrot klientów ku ofercie centrów outletowych jest zjawiskiem namacalnym i przekładającym się na realną wartość sprzedażową. Obiekty te stały się nowym ulubionym miejscem na zakupy. Przekonuje ich coraz bogatsza oferta, obecność znanych międzynarodowych marek, dostępność trendów i wysokiej jakości oraz oczywiście stale niższa cena. Dodatkowo, istotną zmienną w okresach wyprzedażowych, czy właśnie podczas Black Week jest fakt, że rabaty naliczane są od cen outletowych (czyli już obniżonych o minimum 30%) - staje się to kluczowym argumentem dla konsumenta. Szczególnie w Polsce, gdzie jak pokazuje listopadowy raport opracowany przez Strategy& Polska, z ofert z metką Black Friday planowało skorzystać aż 2/3 Polaków – to bardzo dużo.

Potwierdzają to badania Black Friday przeprowadzone przez Boston Consulting Group (BCG), które wskazują, że Polacy ze swoim zamiłowaniem do promocji wyprzedzają w tym roku nawet Amerykanów. W tej ankiecie ponad 77 proc. naszych rodaków wyraziło zainteresowanie okresem wyprzedaży, a deklaratywna kwota do wydania wynosiła ok. 1 tys. zł. Warto tu dodać, że w tym samym czasie przeciętny Europejczyk wydaje około 20 proc. więcej.

Tagi: Designer Outlet Warszawa Katarzyna Ciemińska ROS Retail Outlet Shopping
Oceń artykuł:

Źródło: DOW

Najwyższy wynik sprzedażowy Designer Outlet Warszawa w historii centrum

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.