Nowe marki w Factory Wrocław

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-11-24 | 17:30
Klienci centrum outlet Factory Wrocław mogą korzystać z atrakcyjnej oferty kolejnych nowych sklepów na terenie centrum. Są wśród nich zarówno salony, które w wyniku remontu przeszły prawdziwą metamorfozę, jak i zupełnie nowe lokale.
Do grona najemców Factory Wrocław dołączyły w ostatnim czasie cenione marki. Jest wśród nich VIP Collection, salon (o powierzchni 75 mkw.) oferujący elegancką galanterię skórzaną, w tym portfele, torby i walizki. Na początku listopada otwarty został też popularny sklep Claire’s (116 mkw.) z akcesoriami modowymi i biżuterią. W pierwszym tygodniu listopada klienci mogli już też zrobić zakupy w sklepie Bytom (130 mkw.) z odzieżą męską. Miłośnicy mody z pewnością docenią ofertę marki Tom Tailor (273 mkw.) – odzież casualową oraz akcesoria dla mężczyzn, kobiet, młodzieży i dzieci.
Ofertę od niedawna poszerzyła też marka Twoje Soczewki, otwierając sklep o powierzchni 55 mkw. Marka była wcześniej obecna w centrum, jednak wyłącznie na jednym ze stoisk. Twoje Soczewki to największa polska sieć optyczna, specjalizująca się w sprzedaży soczewek kontaktowych, preparatów do ich pielęgnacji oraz luksusowych oprawek m.in. marek Ray Ban, D&G, Vogue, Burberry, Prada, Calvin Klein czy Tommy Hilfinger.
Wśród sklepów, które zmieniły swoje oblicze jest m.in. salon mody damskiej i męskiej LTB Funk & Soul (227 mkw.), wcześniej obecny w FACTORY Wrocław pod nazwą Reporter/ Funk & Soul. Odświeżony został również sklep z bielizną La Vantil (134 mkw.). Z kolei salon Salomon (198 mkw.) z odzieżą i akcesoriami sportowymi został powiększony, a sklep Puccini (61 mkw.), oferujący akcesoria, zmienił lokalizację. Wkrótce w nowej odsłonie otworzy się sklep Pompea (bielizna). Modernizację przejdzie także restauracja Domowe Smaki (178 mkw.).
Poza salonami wspomnianymi powyżej, w sobotę 26 listopada b.r. nastąpi otwarcie sklepu Face Just Be Yourself (128 mkw.), oferującego modę damską i męską.
- Stale pracujemy nad ofertą handlową Factory Wrocław, starając się jak najlepiej dostosować ją do oczekiwań klientów i zmieniającego się rynku. Cieszy nas, że efekty naszej pracy doceniają nie tylko konsumenci, lecz także renomowane marki, z którymi współpracujemy – mówi Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager, Neinver Asset Management.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Factory Wrocław
Zobacz sklepy w Factory Wrocław
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-11-18 do 2011-11-20

Nowe marki w Factory Wrocław

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.