Prestiżowe ekrany o powierzchni kolejno 27 m2, 24 m2 oraz dwa 14m2 zostały zainstalowane wewnątrz obiektu w miejscach najwyższej frekwencji, w okolicach schodów ruchomych oraz przejścia z Dworca Centralnego do centrum handlowego. Nośniki mają za zadanie komunikację wydarzeń w Złotych Tarasach, emisję materiałów informacyjnych, jak również reklamowych promujących ofertę najemców.
Modernizacja obiektu oraz jego zasobów, jak nośniki digital signage to długofalowy cel w strategii centrum handlowego. Montaż nowoczesnych ekranów LED to kolejny krok w zapewnianiu klientom materiałów informacyjno-reklamowych na najwyższym poziomie, a najemcom możliwości dotarcia ze swoimi ofertami do większego grona odbiorców
– mówi Maciej Sanetra, Dyrektor CH Złote Tarasy.
Montaż nowych nośników to kontynuacja planu unowocześniania warszawskiego obiektu handlowego. W 2019 roku wdrożone zostały nowoczesne wayfindery z możliwością wytyczania trasy do wybranego lokalu oraz przeglądania ofert promocyjnych najemców. W tym samym roku CH Złote Tarasy uruchomiło autorską aplikację mobilną na system Android oraz IOS z programem lojalnościowym. Dodatkowo, przeprowadzony został remont trzech poziomów parkingu podziemnego wraz z wdrożeniem samoobsługowych kas parkingowych z możliwością wysyłania faktur na wskazany adres email. Dokonana została również wymiana wszystkich manualnych drzwi obrotowych na automatyczne.
Nowymi wielkoformatowymi ekranami, jak i mniejszymi nośnikami digitalowymi na terenie obiektu zarządza firma IMS S.A., z którą Złote Tarasy współpracują od 2007 roku w zakresie digital signage oraz audiomarketingu.