Jeszcze w tym roku, strefę uzupełni restauracja KFC oraz bawialnia Świat Urwisa w nowej aranżacji. Na tym nie koniec, początkiem roku w obiekcie pojawią się nowi najemcy i odświeżone butiki m.in. z branży gastronomicznej, beauty i odzieżowej.
„Nowy foodcourt spotkał się z ogromnym entuzjazmem klientów. Zależało nam na stworzeniu przestrzeni inspirowanej Kopalnią Soli Bochnia, której historia sięga aż do 1250 roku! Stąd dobór odpowiednich elementów wystroju - ściany pomalowane farbą imitującą bryłki soli, zielone płytki nawiązujące do kolorystyki wody solankowej, szyb windowy zabudowany z profili i siatki, imitujący szyb kopalniany, odpowiednio dobrana wykładzina i oprawy oświetleniowe (mix opraw spotowych, wiszących, kinkietów oraz LED’ow), aż wreszcie neony z zabawnymi hasłami typu: „Nie stój jak slup soli, zjedz coś”, „Uwaga szyb”, czy „Jazda ludzi dozwolona”. – mówi Agnieszko Kolano, dział marketingu CD Locum.
Galeria Rondo to nowoczesny kompleks handlowy zlokalizowany w samym centrum Bochni. Na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 14 800 mkw. klienci mogą skorzystać z różnorodnej oferty handlowo–usługowej. Obiekt oferuje ponad 60 lokali handlowych, w tym butiki renomowanych marek odzieżowych i obuwniczych (marki Grupy LPP: Reserved, Cropp, Hosue, Sinsay i Mohito oraz salony takich sieci jak Ochnik, Diverse, Half Price, CCC, Deichmann, Pepco, 4F czy Big Star), drogerie (Rossman, Hebe), sklepy z wyposażeniem wnętrz (Jysk i Home & You), salon z elektroniką (Media Expert), salony jubilerskie (Apart i W.Kruk), a także liczne punkty usługowe oraz dyskont spożywczo-przemysłowy Netto. Zróżnicowana oferta handlowa, w połączeniu z przestronnym wielopoziomowym parkingiem na ponad 600 miejsc, czyni obiekt idealnym miejscem do robienia zakupów. Właścicielem Galerii jest Grupa CD Locum.