- FACTORY jest od lat silną, dobrze identyfikowaną i budzącą świetne skojarzenia marką na polskim rynku. Tworzymy miejsce udanych zakupów, postrzegane nie tylko przez pryzmat atrakcyjnych cen i bogatego wyboru marek, ale kojarzone też z pozytywnymi emocjami, satysfakcją z podjętych decyzji zakupowych, komfortem, bezpieczeństwem i działaniem w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Bardzo dobre postrzeganie przez klientów to nie przypadek, lecz wynik konsekwentnej pracy nad utrzymaniem wysokiej jakości i efektywności funkcjonowania na handlowej mapie Polski, zarówno dla naszych klientów detalicznych, jak i partnerów biznesowych, najemców i przedstawicieli marek obecnych w FACTORY
– mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.
Sieć outletów FACTORY to dzisiaj pięć centrów zlokalizowanych w Polsce centralnej i południowej: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach, gromadzących blisko 500 salonów outletowych. Obiekty z czerwono białym logo są postrzegane jako marka wysokiej jakości przez respondentów badania ARC Rynek i Opinie obok najpopularniejszych i najbardziej spektakularnych galerii handlowych w kraju. To zarówno kobiety i mężczyźni, z których największą grupę stanowią osoby w wieku od 35 do 44 lat.
- O sukcesie marki decyduje umiejętność stworzenia produktu czy usługi, które odpowiadają na ważne potrzeby klienta, i dostarczenia ich lepiej i skuteczniej, niż robi to konkurencja. Centra outletowe to świetna oferta dla klientów, którzy cenią jakość i estetykę, stojące za największymi światowymi markami z wyższej półki, a jednocześnie w przemyślany sposób gospodarują własnym budżetem. To szczególnie istotne w czasach gospodarczej niepewności. Marce FACTORY serdecznie gratuluję rozpoznawalności i uznania klientów, i życzę kolejnych sukcesów!
– mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.
Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, w którym pod lupę branych jest ponad 2 tysiące marek konsumenckich. Dla klientów tytuł Superbrands oznacza wysoką jakość produktów i usług, zaufanie oraz dobrą reputację. Dodaje również pewności w czasie podejmowania decyzji zakupowych, a także pozwala na uznanie, iż oferta marki z godłem Superbrands jest lepsza od innych w swojej kategorii. 62,8% respondentów badania, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia deklaruje, że chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands.
FACTORY to największa sieć centrów outletowych w Polsce z ofertą marek lokalnych i światowych segmentu mid-mass market i premium w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. To salony outletowe niemal wszystkich kategorii: od sportu, przez modę dla kobiet mężczyzn i dzieci, po obuwie, akcesoria czy artykuły dla domu. W portfolio marek obecnych w centrach FACTORY są zarówno polskie firmy, jak również marki znane na całym świecie.
Mocnym punktem sieci FACTORY, dostrzeganym przez klientów, jest nie tylko oferta zakupowa, ale i komfortowe, nowoczesne wnętrza - ze strefami relaksu, pokojami dla rodzin z dziećmi, placami zabaw oraz propozycją kawiarni i restauracji. W outletach dostępne są też stacje rowerowe czy punkty ładowania samochodów elektrycznych.
Badanie Superbrands 2023 zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie ponad 3 000 respondentów.