Outlety FACTORY z tytułem Superbrands 2023

2023-05-23 | 18:43

Sieć centrów FACTORY, zarządzana przez NEINVER, lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego formatu w Europie, zdobyła tytuł Superbrands 2023. Najsilniejsze marki na polskim rynku zostały wyłonione w wyniku największego w kraju sondażu konsumenckiego siły i wizerunku marek, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia oraz głosowania ekspertów.

- FACTORY jest od lat silną, dobrze identyfikowaną i budzącą świetne skojarzenia marką na polskim rynku. Tworzymy miejsce udanych zakupów, postrzegane nie tylko przez pryzmat atrakcyjnych cen i bogatego wyboru marek, ale kojarzone też z pozytywnymi emocjami, satysfakcją z podjętych decyzji zakupowych, komfortem, bezpieczeństwem i działaniem w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Bardzo dobre postrzeganie przez klientów to nie przypadek, lecz wynik konsekwentnej pracy nad utrzymaniem wysokiej jakości i efektywności  funkcjonowania na handlowej mapie Polski, zarówno dla naszych klientów detalicznych, jak i partnerów biznesowych, najemców i przedstawicieli marek obecnych w FACTORY

– mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

Sieć outletów FACTORY to dzisiaj pięć centrów zlokalizowanych w Polsce centralnej i południowej: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach, gromadzących blisko 500 salonów outletowych. Obiekty z czerwono białym logo są postrzegane jako marka wysokiej jakości przez respondentów badania ARC Rynek i Opinie obok najpopularniejszych i najbardziej spektakularnych galerii handlowych w kraju. To zarówno kobiety i mężczyźni, z których największą grupę stanowią osoby w wieku od 35 do 44 lat.

- O sukcesie marki decyduje umiejętność stworzenia produktu czy usługi, które odpowiadają na ważne potrzeby klienta, i dostarczenia ich lepiej i skuteczniej, niż robi to konkurencja. Centra outletowe to świetna oferta dla klientów, którzy cenią jakość i estetykę, stojące za największymi światowymi markami z wyższej półki, a jednocześnie w przemyślany sposób gospodarują własnym budżetem. To szczególnie istotne w czasach gospodarczej niepewności. Marce FACTORY serdecznie gratuluję rozpoznawalności i uznania klientów, i życzę kolejnych sukcesów!

– mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.

Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, w którym pod lupę branych jest  ponad 2 tysiące marek konsumenckich. Dla klientów tytuł Superbrands oznacza wysoką jakość produktów i usług, zaufanie oraz dobrą reputację. Dodaje również pewności w czasie podejmowania decyzji zakupowych, a także pozwala na uznanie, iż oferta marki z godłem Superbrands jest lepsza od innych w swojej kategorii. 62,8% respondentów badania, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia deklaruje, że chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands.

FACTORY to największa sieć centrów outletowych w Polsce z ofertą marek lokalnych i światowych segmentu mid-mass market i premium w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. To salony outletowe niemal wszystkich kategorii: od sportu, przez modę dla kobiet mężczyzn i dzieci, po obuwie, akcesoria czy artykuły dla domu. W portfolio marek obecnych w centrach FACTORY są zarówno polskie firmy, jak  również marki znane na całym świecie.

Mocnym punktem sieci FACTORY, dostrzeganym przez klientów, jest nie tylko oferta zakupowa, ale i komfortowe, nowoczesne wnętrza  - ze strefami relaksu, pokojami dla rodzin z dziećmi, placami zabaw oraz propozycją kawiarni i restauracji. W outletach dostępne są też stacje rowerowe czy punkty ładowania samochodów elektrycznych.  

Badanie Superbrands 2023 zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie ponad 3 000 respondentów.

Tagi: Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Nagrody i wyróżnienia Natalia Wiśniewska Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

Outlety FACTORY z tytułem Superbrands 2023

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.