Ponad dwa i pół miliona Polaków w Klubie MediaMarkt

2021-03-31 | 13:00

Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą  popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z Klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas programy lojalnościowe były najczęściej propozycją sieci spożywczych, drogerii oraz stacji benzynowych. Obecnie coraz częściej pojawiają się także w innych branżach. Przykładem jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny na polskim rynku. To pierwszy tego rodzaju program na rynku sklepów z elektroniką użytkową. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,5 mln osób!

Obecnie aż 60% Polaków korzysta z programów lojalnościowych . Najpopularniejsze programy lojalnościowe oferowane są przez sieci spożywcze, drogerie oraz stacje benzynowe. Zapotrzebowanie na takie usługi wciąż rośnie i obejmuje kolejne branże. Przykładem tego trendu jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny w Polsce. W tym czasie przystąpiło do niego ponad 2 mln 700 tys. osób. Pod względem liczby uczestników Polska zajmuje obecnie trzecie miejsce w Europie. Co ciekawe blisko 5% użytkowników ma więcej niż 70 lat! Oprócz Polski program działa także w 9 innych krajach: Niemczech, Austrii, Szwecji, Belgii Holandii, Włoszech, Turcji, Hiszpanii i Szwajcarii. Łącznie w Europie zrzesza on ponad 20 mln klubowiczów.
Olbrzymi sukces Klubu MediaMarkt w Polsce to zasługa unikalnego na naszym rynku połączenia wielu dodatkowych benefitów. Oferujemy wymierne korzyści zakupowe w postaci kuponów czy akcji promocyjnych oraz wyższy standard zakupów w MediaMarkt. Nasi Klubowicze bardzo to doceniają, czego dowodem są zarówno nasze wewnętrzne analizy, jak i wyniki badań. Cieszymy się także, że liczba członków Klubu marki rośnie w tak szybkim tempie, co jest dla nas dodatkową motywacją i potwierdzeniem, że program odpowiada na aktualne potrzeby naszych Klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i obiecujemy, że uczestnictwo w Klubie MediaMarkt będzie jeszcze ciekawsze i przyniesie jeszcze więcej korzyści. – powiedział Maciej Sancewicz, CEM&CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Członkostwo w Klubie MediaMarkt zapewnia Klientom szereg przywilejów. Na start klubowicze zyskują kupon o wartości 40 zł na zakupy za min. 650 zł. Dodatkowo w każdym roku kalendarzowym za 3, 6, 9 i 12 zakup otrzymują prezenty – niespodzianki. Oprócz tego bycie Klubowiczem zapewnia większą wygodę zakupów: aż 45 dni na zwrot produktów czy też reklamację i to bez konieczności okazania paragonów, które zapisywane są automatycznie na koncie Klienta. Powyższe benefity to tylko przykładowe korzyści z członkostwa w Klubie. Na Klubowiczów czeka również szereg planowanych atrakcji i dodatkowych przywilejów, jak np. kupony w ramach różnych wydarzeń czy ekskluzywne materiały informacyjne o nowych produktach i technologiach.

Tagi: Media Markt programy lojalnościowe
Oceń artykuł:

Fot: Media Markt Źródło: Media Markt

Ponad dwa i pół miliona Polaków w Klubie MediaMarkt

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.