Warszawiacy poznali już smak słynnego soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw. Nie zmniejszyło to jednak ich apetytu na Popeyes. Wciąż czekają na kolejne restauracje, a sieć odpowiada na ich prośby przenosząc klimat Nowego Orleanu do dwóch kolejnych centrów handlowych. Jeszcze przed końcem 2023 roku otwarte zostaną Popeyes w centrum przy ul. Zgrupowania AK Kampinos (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania) i w galerii przy al. Jerozolimskich (na poziomie +2, na terenie Food City).
Tak jak zapowiadaliśmy Złote Tarasy to dopiero początek naszej warszawskiej historii. Nie zwalniamy tempa i otwieramy kolejne nasze restauracje. W tym roku skupiliśmy się na lewobrzeżnej części stolicy; nie mówimy jednak ostatniego słowa, będziemy dalej eksplorować Warszawę - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes. Mimo że jesteśmy siecią to do każdej restauracji podchodzimy indywidualnie - z nowymi pomysłami, pasją, rozwiązaniami, zmieniamy lekko design. Wierzę, że nasze energetyczne kolory spodobają stałym bywalcom nowych lokalizacji - dodaje Aleksandrowicz.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.