Otwarte w październiku 2012 roku centrum wyprzedażowe Ptak Outlet ma już ponad 2 lata i zlokalizowane jest w sercu jedynego Miasta Mody – Ptak Fashion City. Przez ten czas zyskało rzeszę oddanych klientów, nie tylko z regionu, ale i obszaru całego kraju, a nawet zza granicy.
–
W minionym roku Ptak Outlet odwiedziło przeszło 1,5 mln klientów, z czego aż 20% stanowią kupujący z: Czech, Słowacji, Białorusi, Ukrainy czy Rosji – mówi Magdalena Malczyńska, dyrektor Ptak Outlet. To pierwsze i jedyne w Polsce centrum outletowe posiadające tak doskonałą lokalizację (u zbiegu drogi krajowej nr 1 i drogi ekspresowej S8). Dzięki idealnej komunikacji Ptak Outlet jest jednym z nielicznych w skali europejskiej centrum outletowym o zasięgu międzynarodowym.
W ofercie Ptak Outlet figurują marki, które zadebiutowały na rynku polskim i otworzyły tu swoje flagowe sklepy. Są to m.in. Baldinini, Högl Shoe Fashion, Eterna, Gerry Weber, S Ivory (marka pod patronatem Fashion Week) czy Mohito.
-
Dobre wyniki Outletu to efekt wielopłaszczyznowych działań marketingowych takich jak: akcje pro-sprzedażowe „Szok Cenowy”, sezonowe wyprzedaże, promocje, targi organizowane przez naszą firmę itp. To tylko część atrakcji, które miały miejsce w Ptak Outlet. Wszystko to wspomagane kampaniami billboardowymi, radiowymi czy silną komunikacją w Internecie pomogło osiągać najemcom wysokie obroty. W roku 2014 były one wyższe o ponad 36% w porównaniu do roku 2013, a w stosunku do 2012 roku aż o 60%. Współczynnik konwersji pozostaje na wysokim, 90% poziomie, a odwiedzalność stale wzrasta i jest wyższa od 2013 roku o prawie 40% – dodaje dyrektor Ptak Outlet.
Najemcy Ptak Outlet wykazują zadowolenie z rozwoju outletu. –
Marka PUMA obecna jest w Ptak Outlet w Rzgowie od samego początku funkcjonowania centrum. Zdecydowaliśmy się jako jedni z pierwszych zasilić grono najemców, dostrzegając olbrzymie atuty tego miejsca. Wystarczy wymienić świetną lokalizację i brak podobnej formuły outletowej w całym regionie, aby dojść do oczywistych wniosków, że jako jednej z wiodących marek w outletach nie może nas w tym projekcie zabraknąć – mówi Jarosław Pacałowski, właściciel sklepu PUMA w Ptak Outlet -
Dziś, z perspektywy dwóch lat, już nie słowa czy deklaracje, a same liczby uwiarygodniają słuszność naszej decyzji. Bo przecież nic tak nie działa na wyobraźnię ludzi, którzy mają podjąć decyzję o inwestycji, jak liczby. A te są naprawdę bardzo zadowalające. Obroty z roku na rok wzrosły nam o 16%, a to wynik imponujący. Traffic wzrósł o 11%. Przechodząc jednak od słów do czynów, warto podkreślić, iż najlepszym dowodem na potwierdzenie powyższych słów jest fakt podpisania umowy aż na kolejne 5 lat. Nie zdecydowalibyśmy się na taki krok, gdyby nie był on z biznesowego punktu widzenia krokiem opłacalnym – dodaje.
Od czasu otwarcia uruchomionych zostało ponad 40 sklepów, a wśród nich m.in. Mohito, Gerry Weber, Baldinini, Smyk Cały dla Małych!, United Colors of Benetton, Wólczanka, Triumph, Ecco, Solar i inne.
- To właśnie najemcy są naszą siłą. Dla nich otwieramy się na świat – reasumuje Magdalena Malczyńska.
Tagi: