Nowo otwarty sklep Sweet Factory Store znajduje się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów. Fani słodkości znajdą tu żelki, pianki, krówki, czekoladki, gumy, lizaki, cukierki, a także słodycze bezglutenowe, wegetariańskie oraz propozycje bezcukrowe. Klienci sklepu mogą nabyć zarówno słodycze na sztuki, jak i tworzyć własne zestawy.
- Nowy sklep Sweet Factory Store w Złotych Tarasach to nie tylko różnorodność słodkiej oferty, ale i nietuzinkowy, kolorowy i miły dla oka design, który przyciąga klientów z różnych grup wiekowych. Marka oferująca szeroką gamę słodyczy doskonale rozumie, jak należy tworzyć unikalne doświadczenia i jak można wykorzystać potencjał płynący z omnichannel. Otwarcie sklepu Sweet Factory Store stanowić będzie dopłenienie oferty centrum. Już teraz możemy zdradzić, że to nie koniec nowości. Niebawem do grona najemców Złotych Tarasów dołączy nowa marka z innej kategorii – oferująca personalizowane akcesoria GSM,
- komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 180 sklepów, w tym między innymi Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Centrum zlokalizowane w samym sercu Warszawy jest miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.