W ramach najnowszej komunikacji ALDI przedstawia na stronie internetowej produkty marek własnych, które w aktualnym tygodniu są objęte promocją, do tego prezentuje szybki i prosty przepis na tani obiad oraz orientacyjny koszt posiłku dla czteroosobowej rodziny, który można przyrządzić z proponowanych składników. Jak podaje dyskonter średnio na tydzień aż 237 produktów ma cenę promocyjną.
- Naszą intencją jest ułatwienie klientom wyboru produktów podczas codziennych zakupów. Chcemy w ramach tej inicjatywy pokazać, że tanie zakupy są możliwe i dzięki produktom dostępnym w naszych sklepach klienci mogą przyrządzić za niewielką kwotę smaczny obiad dla całej rodziny, co w dobie inflacji jest to szczególnie ważne
– mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.
Sieć kontynuuje Promocje od pierwszej sztuki i podkreśla jakość oraz super ceny produktów marek własnych w kampanii COŚ tylko w ALDI. Warto przypomnieć, że z końcem stycznia ALDI rozpoczęło także projekt ALDI Ekspert Poleca, w którym promuje jakość i zalety marek własnych dostępnych w swoich sklepów.
- Marki własne są podstawą funkcjonowania ALDI. Jesteśmy z tego szczególnie dumni, ponieważ nasze produkty wyróżniają się jakością popartą certyfikatami, co więcej klient może kupić je w atrakcyjnych cenach. Aktualnie udział marek własnych w ALDI wynosi około 60%, największy występuje w produktach podstawowych. Realizując projekty Ekspert ALDI Poleca, COŚ tylko w ALDI i Plan na oszczędzanie z ALDI chcieliśmy wzmocnić ten trend i uświadamiać klientów, że marki własne są często bardzo dobrą alternatywną dla popularnych, niejednokrotnie droższych zamienników – dodaje Agata Biernacka.
Jak wynika z badań własnych ALDI klienci coraz chętniej sięgają po marki własne ALDI. Wystarczy spojrzeć na wybrane dane: średnio 36% klientów wybiera masło marki własne Mleczna Rzeka, a 14% masło brandowe, 30% klientów wybiera Mleko 3,2% Mleczna rzeka, a 12% mleko 3,2% innej marki.
- Naszym celem jest pokazanie pełnego asortymentu, z którego mogą korzystać klienci. W dobie inflacji chcemy zwrócić ich uwagę, że mają wybór i niejednokrotnie kupując produkty marek własnych mogą sporo zaoszczędzić, nie tracąc przy tym na jakości czy gramaturze produktu – dodaje Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.