W nowej kampanii „Plan na oszczędzanie z ALDI” dyskonter radzi jak zaoszczędzić na zakupach

2023-03-20 | 09:31

W nowej komunikacji marki ALDI stawia na oszczędzanie – dyskonter wskazuje klientom, jakie produkty można kupić w promocyjnych cenach, ile można zaoszczędzić, a przy tym prezentuje pomysł na tani obiad i dzieli się przepisem na pyszne danie.

W ramach najnowszej komunikacji ALDI przedstawia na stronie internetowej produkty marek własnych, które w aktualnym tygodniu są objęte promocją, do tego prezentuje szybki i prosty przepis na tani obiad oraz orientacyjny koszt posiłku dla czteroosobowej rodziny, który można przyrządzić z proponowanych składników. Jak podaje dyskonter średnio na tydzień aż 237 produktów ma cenę promocyjną.

- Naszą intencją jest ułatwienie klientom wyboru produktów podczas codziennych zakupów. Chcemy w ramach tej inicjatywy pokazać, że tanie zakupy są możliwe i dzięki produktom dostępnym w naszych sklepach klienci mogą przyrządzić za niewielką kwotę smaczny obiad dla całej rodziny, co w dobie inflacji jest to szczególnie ważne

– mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.

Sieć kontynuuje Promocje od pierwszej sztuki i podkreśla jakość oraz super ceny produktów marek własnych w kampanii COŚ tylko w ALDI. Warto przypomnieć, że z końcem stycznia ALDI rozpoczęło także projekt ALDI Ekspert Poleca, w którym promuje jakość i zalety marek własnych dostępnych w swoich sklepów.

- Marki własne są podstawą funkcjonowania ALDI. Jesteśmy z tego szczególnie dumni, ponieważ nasze produkty wyróżniają się jakością popartą certyfikatami, co więcej klient może kupić je w atrakcyjnych cenach. Aktualnie udział marek własnych w ALDI wynosi około 60%, największy występuje w produktach podstawowych. Realizując projekty Ekspert ALDI Poleca, COŚ tylko w ALDI i Plan na oszczędzanie z ALDI chcieliśmy wzmocnić ten trend i uświadamiać klientów, że marki własne są często bardzo dobrą alternatywną dla popularnych, niejednokrotnie droższych zamienników dodaje Agata Biernacka.

Jak wynika z badań własnych ALDI klienci coraz chętniej sięgają po marki własne ALDI. Wystarczy spojrzeć na wybrane dane: średnio 36% klientów wybiera masło marki własne Mleczna Rzeka, a 14% masło brandowe, 30% klientów wybiera Mleko 3,2% Mleczna rzeka, a 12% mleko 3,2% innej marki.
- Naszym celem jest pokazanie pełnego asortymentu, z którego mogą korzystać klienci. W dobie inflacji chcemy zwrócić ich uwagę, że mają wybór i niejednokrotnie kupując produkty marek własnych mogą sporo zaoszczędzić, nie tracąc przy tym na jakości czy gramaturze produktu – dodaje Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.

Tagi: Agata Biernacka ALDI Kampanie marketingowe
Oceń artykuł:

Źródło: Aldi

W nowej kampanii „Plan na oszczędzanie z ALDI” dyskonter radzi jak zaoszczędzić na zakupach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.